“PERFEKT!! ”
Anmeldelse af Kjøbstaden

Kjøbstaden
Anmeldt 11. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk mad! Og god vin! Vi blev behandlet super godt. Tjenerne er kække og lidt flabet på den fede måde! Og det var perfekt til vores familie. Maden var eminent og vinen var perfekt. Kan kun sige gode ting og håber alle andre har en lige så god oplevelse som vi havde!

Tak, 408bj_rnp

Anmeldt 9. august 2021 fra mobile enheder

Super dejlig mad og super god service.
De havde ikke den vin jeg bestilte og så fik jeg et gratis glas af en anden.
Personalet er yderst venlige.

Tak, 966stens
Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk oplevelse med lækkert mad, venlig og hyggelig betjening. En oplevelse vi vil komme igen for at få igen.

Tak, dianabitsch
Anmeldt 3. august 2021

Søvnig og landsom betjening. Maden var gennemsnitlig, men man skulle vente længe. Det tog 15 minutter at få en kvittering på 2 sodavand.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, B3967RCcarlg
Anmeldt 2. august 2021

Vi afholdte et mindre bryllup på 16 personer efter vielse på ebeltoft rådhus. Rammerne på Kjøbstaden var fantastiske, vi sad uforstyrret udenfor og fik fantastisk mad, vine og betjening. Kæmpe anbefaling herfra

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Petersencindy

Rejsende, der kiggede på Kjøbstaden, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Kjøbstaden? Fortæl om dine oplevelser!