“Fantastisk 6 retters menu”
Anmeldelse af Del’a

Del’a
Anmeldt 10. august 2021

Vi var 8 personer inde for at få en virkelig god 6 retters menu, til en fornuftig pris.
En af os er vegetar, så den ene menu blev justeret lidt, det var intet problem for restauranten.
Vi sad i den dejlige gårdhave og fik en en god betjening, kommer jeg til Ebeltoft igen for at spise, er det helt sikkert her jeg tager her ind igen.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 470allanm

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Fantastisk madoplevelse i hyggelige omgivelser. Besøgte restauranten med min mand og kokken havde på forhånd sat dagens menu. Seks forholdsvis store portioner som blev serveret to ad gangen, med smage som komplementerede hinanden. Og rimelige priser. God betjening som også var levende vinkort, som vejledte i vores vinvalg. Del’a kan sagtens se frem til vores besøg igen.

Tak, Dorte B
Anmeldt 21. juli 2021 fra mobile enheder

Vi er sejlet til Ebeltoft og ville prøve at finde noget spændende og lækkert mad og Del a levede helt op til vores forventninger og mere til❤️

Dato for besøg: juni 2021
Tak, LMYARD
Anmeldt 10. juli 2021

Fik serveret en rigtig lækker og velanrettet frokostplade i et hyggeligt og rustik lokale. Betjeningen venlig og høflig, hvilket alt i alt gav stedet en hyggelig stemning. Bestemt et sted jeg varmt kan anbefale og vil besøge igen, når jeg kommer på de kanter.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, connielZ4758RZ
Anmeldt 22. maj 2021

Seks-retters menu med lækkerier fra start til slut. Gennemtænkt, vel-anrettet mad samt behagelig og kompetent betjening. Hyggelig, rå, kitschet indretning. Dejlig atmosfære. Varm anbefaling herfra

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Eva3737

Rejsende, der kiggede på Del’a, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Del’a? Fortæl om dine oplevelser!