“Dejlig oplevelse”
Anmeldelse af Langhoff & Juul

Langhoff & Juul
Anmeldt 13. august 2021

Restauranten ligger smukt med skøn udsigt.

Vi boede på hotellet og spiste middag 1 dag i restauranten og det var en super oplevelse. Fik deres 3-retters menu og det var virkelig lækkert, indbydende og rigtig venlig betjening. Vi var ikke på vinmenu, men havde købt et par glas og til desserten ønskede vi en ikke-alkoholisk løsning og straks fandt de skøn mulighed, som stod virkelig godt til desserten.
Kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, MN2300

Anmeldt 25. juni 2021 fra mobile enheder

Fantastisk beliggenhed i gå-afstand til alt i Ebeltoft. Lige ned til vandet med en fantastisk udsigt ud over bugten og til Fregatten Jylland. Dertil dejlige værelser alle med havudsigt og et meget venligt personale. Alt i alt et dejligt ophold.

1  Tak, 674keldl
Anmeldt 19. juni 2021 fra mobile enheder

Vi bestilte stedets gourmet helaftensoplevelse, og det fortryder vi ikke. Det var virkelig lækkert og velsmagende, serveringen var nærværende og uhøjtidelig, og vinmenuen var perfekt afstemt til menuen.

Udsigten er et kapitel for sig, og er prikken over i’et. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak, Nordic_foodlover
Anmeldt 17. maj 2021

Vi boede i en superior "penthouse suite" med den smukkeste havudsigt og med god plads og meget smagfuldt indrettet! Behagelige senge og stort, dejligt badeværelse.
Værelset var meget rent og med fine, stilfulde detaljer.
Rigtig servicemindet, smilende og venligt personale - også før ankomst med hurtige svar på henvendelser via email.
Maden på hotellet er helt eminent, vi fik den lækreste 4-retters middag og kvaliteten på både mad og service var helt i top!
Morgenmaden var også fantastisk og serveret ved bordet.
Man kan smage den høje kvalitet af råvarer i samtlige retter og måltider.
Det var en ren fornøjelse at besøge det skønne sted lige ved vandet og jeg vil glæde mig til at komme tilbage!

Tak, annaoestblom
Anmeldt 14. maj 2021

Fint smørrebrød og stjerneskud med moderne fortolkning. Hyggeligt bord med smuk udsigt og venlig betjening.

Tak, Mette Marie O

Rejsende, der kiggede på Langhoff & Juul, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Langhoff & Juul? Fortæl om dine oplevelser!