“For mange mangler til prisen. ”
Anmeldelse af Langhoff & Juul

Langhoff & Juul
Anmeldt 2. juli 2020 fra mobile enheder

Min mand ville overraske mig og vi skulle have et ophold på Langhoff &Juul’s hotel i Ebeltoft.
Da vi ankom til hotellet fik vi vores værelsesnøgle. Vi havde booket en Penthouse Suite. Det havde også en dejlig udsigt, men vi synes at der mangler nogle ting, før det føles som lige det ekstra luksus som vi havde betalt for.
Værelset havde badekar, men der var ingen badekåbe (som også kunne bruges til badning i havet), ingen tøfler og ingen toiletartikler som vatpinde mm.
Fjernsynet virkede kun med DR1. Receptionisten sagde at sådan var det vist bare. Han anede ikke ret meget om de ting vi spurgte om.
Til vores aftensmad skulle vi vælge vin til maden, så vi bad om et vinkort.
Tjeneren fortalte at vi kunne få hvidvin og rødvin på glas. Vi spurgte hvad det var for nogle vine. Hvilken drue det var lavet på. Det viste hun ikke og hentede hvidvinen. Og til rødvinen sagde hun at det var en EGO. Vi spurgte også til druen og oprindelses landet til den. Hun kiggede på os og sagde: ja det er jo EGO. Så vi bad om også at se den flaske for at se hvilken drue den var lavet på.
Maden smagte rigtig godt, hvilket vi også forventede, da vi flere gange har spist på Langhoff &Juul i Aarhus.
Men servicen og selve hotelopholdet levede slet ikke op til hvad vi forventede/betalte for.
Så det bliver ikke et ophold der igen for os.

Tak, RikkeToftN

Anmeldt 14. juni 2020 fra mobile enheder

Denne anmeldelse er svær, for den beror på både Hotel og restaurant (på hotellet)
Vi valgte en Penthause suite til kr. 1695,- for een overnatning og til den pris kunne man forvente et værelse med lidt mere møblement (billeder vedhæftet) og at der var lidt afskærmning mellem “suiterne” så naboen ikke kunne stå og kigge ind. Men en kæmpe ros til receptionisten, der er virkelig smilende om imødekommende. Interiøret er morsomt og minimalistisk. Nu til aftensmaden i restauranten - det er bare så meget i orden og den eneste grund til den fjerde stjerne.
Der er højt til loftet i Penthaus Suiterne og også op i sengen, som er okay.
Morgenmaden i restauranten er dog middelmådig og trods opsætning af håndsprit, er det ikke umiddelbart tilstrækkeligt i en Corvid19 tid - der er opsat buffet og det kunne have været gjort bedre.

Tak, melittaa2014
Anmeldt 6. juni 2020

Efter en dejlig gåtur i byen satte vi os til en herlig middag, med vel tillavet mad og super hyggelig og opmærksom betjening. Og vin menuen - på anbefaling fra tjeneren - blev vi positivt overrasket på hver eneste glas. Ung Grüner Veltliner, som passede perfekt til skærising og sæsonens sidste stenbidderrogn, til hovedretten en herlig Chianti og til dessert en spændende Brachetto d'Acqui. Opholdet blev afsluttet med en hyggelig morgenmadsbuffet. Tåler absolut gentagelse en anden gang.

1  Tak, 121steenp
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Pyha.. det startede ellers så godt med et glas bobler i sofaerne med udsigt til solnedgangen. Vi bestilte en drink medens vi ventede på maden, hvilket de glemte. Efter ca. 1 time fik vi forret. Fisken var så sej ,vi ikke kunne skære den over. Efter 2 timer kom de og spurgte om vi klar til dessert. Nej, det var vi ikke, vi ventede stadig på hovede retten. Kødet var sejt da det endeligt kom. Det skal også lige siges at der kun var en forret og en dessert samt to hovedretter. Så hvordan det kan gå så galt forstår man ikke. Og vin menuen bestod af TO glas vin. 1400 kr fattigere og mega skuffet

Dato for besøg: maj 2020
Tak, 827gitteh
Anmeldt 15. februar 2020 fra mobile enheder

Spiste frokost 3 personer. Den ene fik et stjerneskud. De to andre fik hver 3 stk smørrebrød. Lad os sige det direkte: Smørrebrøddet var af super kvalitet, og der var samtidig også kælet for det visuelle. Stjerneskuddet var også tilfredsstillende. Det var dog smørrebrøddet, vi vil huske stedet for. Nå ja, og så var der fri udsigt over vandet.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Christiansen1966

Rejsende, der kiggede på Langhoff & Juul, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Langhoff & Juul? Fortæl om dine oplevelser!