“Kan anbefales til livsnydere”
Anmeldelse af Cafe LøCroQ

Cafe LøCroQ
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Lækkert hjemmelavet mad med en stort menukort. Gedeost og andre råvarer kommer fra familiens gård i nærheden. Super beliggenhed

Tak, Per_Hedeboe
Janne B, Ejer hos Cafe LøCroQ, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. august 2021

Mange tak og tak for besøget, håber at se jer en anden gang :)

Anmeldt 22. juli 2021

Ville bestille luksusbrunch. Havde en smartbox som gave. Den kunne først indløses efter 1. September????? Uforskammet betjening. Det er så anden gang, vi oplever det, så der kommer vi ikke mere.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 876mettep
Anmeldt 26. juni 2021 fra mobile enheder

Fik en rigtig god betjening og lækker frokost. Brasieret flæskestegs burger og pulled goat burger. De små kartofler og deres hjemmelavet aioli og ketchup er virkelig god. Spændende ølkort.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 100carstent
Janne B, Ejer hos Cafe LøCroQ, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2021

Tak for besøget, håber at se jer en anden gang :)

Anmeldt 25. juni 2021

Vi var noget skeptisk med at bestille bord, da vi havde læst de forskellige anmeldelser, men da vi havde gavekort dertil var der lige som ikke noget valg.
Men hvor blev vi positiv overrasket.
Høflig og hurtig betjening.
Fik gedeburger og flæskestegsburger, som smagte fantastisk og bare var i orden.
Tænker de har taget de dårlige anmeldelser til sig, for vores aften var både hyggelig og maden i top.
Vi vil ihvertilfald besøge dem igen, for at prøve nogle flere retter af.
Spændende koncept, og sjovt at prøve noget nyt.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Vacation321033
Anmeldt 16. november 2020

Maden var rigtig dårlig og ikke pengene værd. Det smagte ikke af noget som helst. Desuden fik jeg fik en flæskestegsburger, som var fuld af brusk.

Derudover gav de rigtig dårlig service i forhold til at betale med gavekort, som vi havde til cafeen. Vi havde 2 gavekort, men de ville kun modtage det ene gavekort, da man kun må bruge et gavekort pr. bord !!!!!!. Det giver da ingen mening.
Jeg fortalte at vi kom fra Aalborg og derfor skulle begge gavekort bruge, men det var de ligeglad med og jeg måtte betale kontant - så nu har jeg et gavekort til dem, som ikke kan bruges. Og jeg har BESTEMT ikke tænke mig at køre til Ebeltoft igen for at spise det elendige mad - så hellere lad pengene gå tabt.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, SjanneA

Rejsende, der kiggede på Cafe LøCroQ, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Cafe LøCroQ? Fortæl om dine oplevelser!