“Gå en stor bue udenom”
Anmeldelse af Cafe LøCroQ

Cafe LøCroQ

Aldeles skuffende betjening. Der manglede i den grad en varme og imødekommenhed fra den servitrice som betjente os. Vi fik følelsen af, at hun manglede arbejdsglæde og ikke rigtig gik op i, at vi som gæster fik en god oplevelse. Vores betjening foregik med en flad, monoton og uinteresseret mimik.
Jamen kunne de så levere på maden i det mindste? Nej det kunne de ikke. Maden var helt ualmindelig skuffende og manglede i den grad finesse. Eksempler: Salaten var skåret alt for groft og havde en intetsigende dressing på som ikke smagte af noget. Kartoflerne til burgeren en af os fik, var kogte, skåret i tykke skiver og badede i olie. den hjemmelavede mayonnaise var sovsetynd, portobellosvampen i burgeren var skamstegt til en sej usmagelig masse og fyldt med olie, tomatskiverne i burgeren var 2 cm tykke og totalt uproportionerede i størrelse til resten af retten, briochebrødet (som dog virkede hjemmebagt) var kompakt og tungt. Maden var generelt dårligt krydret og smagte ikke af meget. Min niece på 10 år har lavet mere velproportionerede og smagfulde retter end vi fik til aften og prisen for det vi fik var til grin. Absolut alt for dyrt for den dårlige kvalitet af både mad og service. Det mest smagfulde var den danskvand uden smag vi begge fik til vores retter. Bare Øv med stort øv. Stedet har så meget potentiale til, at være super, det er en god beliggenhed med en fin udsigt men desværre var det alt i alt en rigtigt tarvelig oplevelse.

2  Tak, johannep23

Vi fik bl.a. ged i form af pølse og ost og is. Og det kan kun anbefales. Alt var økologisk og lokalt.

Tak, clausbennyd

Vi spiste i dag i restauranten, valget var faktisk primært fordi de fleste andre restauranter har valgt at have lukket for mad indtil omkring kl.18, og vi ville gerne spise lidt tidligere.

Det startede måske lidt dumt med at de fik byttet om på min bestilling og fik lavet en gede-flammkuchen i stedet for den gedeburger jeg havde bestilt. Men der var ingen issues, de ville straks gå i gang med at lave min burger, og alle tre i butikken undskyldte flere gange.

Men jeg havde været i tvivl da jeg bestilte, og var lidt nysgerrig på den flammkuchen. Mine ledsagere fik pasta med gede-bolognese, gedefrikasse og en flæskestegssandwich med sous vide kød.

Alt var simpelthen sublimt lækkert og af meget høj kvalitet, både råvarer og i tilberedningen. Salaterne var lækre friske, med friske ærter og med en lille anelse vandmelon der gav dem lidt sødme.

Størrelserne var mere end rigeligt til os.

Meget stor madoplevelse, kan kun anbefale stedet, hvis lækre råvarer og en dygtig kok er noget man går efter.

Tak, Jesper R
759janneb, Ejer hos Cafe LøCroQ, svarede på denne anmeldelseSvarede for 4 uger siden

Mange tak for besøget og de pæne ord. Håber at se jer en anden gang :)

Der var kun to slags kage at vælge imellem. Mazarintærte og banankage. Til gengæld var der mange slags økologisk is at vælge til. Da vi spurgte om de mon havde en tebolle eller noget lignende til vores søn på 1 år, lød det kontant fra ejeren: “Nej, vi har KUN det der står på kortet”. Okay, godt ord igen... Vi ankom kl 15.30 og bestilte kun kaffe og kage. Stemningen på cafeen var søvnig, uoplagt og lidt ustruktureret. Det føltes lidt som om stedet ikke var åbnet - eller at man gik og ventede på aftengæsterne. Det var bestemt ikke en gæstfri stemning. Skylden ligger ikke hos de unge cafemedarbejdere der efter alt at dømme var ved at blive oplært. Menukortet så indbydende ud, men da vi kun fik kage, kan jeg ikke anmelde maden. Stedet skal arbejde med sin imødekommenhed og smidighed. Og så virker det ikke særligt hyggeligt, når hele det ene bord er fyldt med bestyrerens egen computer og regnskabspapirer/menuplaner. Den slags bør foregå et andet sted, fx. et baglokale.

Tak, Martinwoldike

Vi er hverken bageri eller konditori og har kun et meget lille køkken hvorfor vi ikke har mulighed for at efterkomme andre ønsker til brød m.m. end det vi har på kortet. Forstår ikke, at det er så stort et problem at vi ikke havde en tebolle, da I tydeligvis havde jeres egen med ? Vi har dagens kage på kortet, det vil sige normalt 1 slags kage, denne dag havde vi så 2..... Vi har ikke noget baglokale og i disse coronatider skal menukort m.m. sprittes af så det bliver vi nødt til at gøre i cafeen. Vi modtager mange gavebokse som computeren bliver brugt til at indløse.....

Anmeldt 21. juni 2020

Meget lavt service niveau og tjenere, som udstråler alt andet end glæde og lyst til deres hverv. Meget ærgerligt for helhedsoplevelsen, da maden faktisk smagte godt, trods portionerne var små ift. priserne.

Ville ikke komme igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, tobiass441

Rejsende, der kiggede på Cafe LøCroQ, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Cafe LøCroQ? Fortæl om dine oplevelser!