“Tarte flambé”
Anmeldelse af Cafe LøCroQ

Cafe LøCroQ
Anmeldt 6. juli 2016

Min kæreste og jeg fik begge tarte flambé og syntes begge det var vældig godt. Udvalget af drikkevarer virkede fornuftigt og lidt udover den sædvanlige fadøl og flaskesodavand.

Alt i alt et besøg værd, hvis man søger en frokost lavet på gode råvarer.

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, ChristopherG126

Anmeldt 3. juli 2016 fra mobile enheder

Helt klart et besøg værd - rigtig god børneburger og "tærter". Alt økologisk og fra lokal området. Man kan både sidde ude og inde.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, GitteD_12
Anmeldt 4. juni 2016 fra mobile enheder

Elsker ideen om økologi og lokale råvarer ☺️ super lækre tarte flambees og en god kold fadøl fra Thisted bryghus. Super hyggeligt både ude og inde, og så er havudsigten fantastisk!

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, 97beritj
Anmeldt 10. maj 2016

LøCroq er en ny café i Ebeltoft med 100% økologiske råvarer. Deres tarte flambée smager som de skal og personalet er super søde og tager sig gerne tid til en snak om økologi, geder og Alsace (hvis tiden tiden tillader det). Kom ned og smag en gedeis og de gode økologiske øl. 100% et besøg værd

Dato for besøg: maj 2016
3  Tak, Laura B
Anmeldt 6. maj 2016 fra mobile enheder

Min familie og jeg fik en rigtig lækker og sprød tarte flambee, som er deres specialitet, med velsmagende gedeost - klart anbefalelsesværdig.
Betjeningen er i top og personalet virker åbne og flinke, og svarer gerne på spørgsmål om både maden og byen.

Dato for besøg: april 2016
1  Tak, Trine M

Rejsende, der kiggede på Cafe LøCroQ, kiggede også på

Ebeltoft, Syddjurs Kommune

Har du været i Cafe LøCroQ? Fortæl om dine oplevelser!