“Uovertruffen”

Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Efter lukketid
Spisemuligheder: Efter lukketid
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Hvis du ønsker original thai mad, gode drinks og kolde øl, nydt med fødderne i sandet på standen, så er du kommet til den rigtige restaurant.
Personalet er så søde og vil gøre alt for at imødekomme dine ønsker.
Maden er veltillavet og rimelig i pris. Bedste oplevelse på Koh Ngai

Tak, PiaDahl

Anmeldt 3. januar 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt og meget velbesøgt. Samtidig det billigste på øen, så vidt vi kan gennemskue. God mad og stort udvalg. Ungerne fik sandwich, som de elskede, mens vi voksne fra thaimad, der brændte og smagte præcis som det skulle. Aftensmad og mojito til en samlet pris på 70 kr. Og så sad vi midt på stranden med fødderne i sandet. Lækkert.

Tak, jacobbenand
Anmeldt 22. december 2019 fra mobile enheder

Super skønt sted. Vildt lækkert mad og helt ok priser og så ligger det næsten i vandkanten. Personalet er venlige og smilende. Kan klart anbefales!

Dato for besøg: december 2019
Tak, pkmuller
Anmeldt 26. marts 2019 fra mobile enheder

Vi spiste flere gange på dette sted under vores ophold på Koh Ngai.
Der laves frisk fisk på grillen og retterne er smagfulde, og til rimelig pris. Dog lidt dyrere da det er ø priser. Personalet er imødekommende og huskede os fra dag til dag.
Du sidder direkte på stranden med fødderne i sandet, så bliver det ikke mere autentisk.

Er du sart så husk spritten til toiletbesøget, sæbe gør de sig ikke så meget i er i tvivl om der var papir på der meget autentiske toilet.

Til vestre for restauranten findes en lille juicebar som også fortjener 4 stjerner.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, 368anjaa
Anmeldt 25. januar 2019 fra mobile enheder

Frisk fisk på grillen. Godt tilberedt. Fantastisk udsigt med bordene direkte i sandet på stranden. Stort drinks-kort med frisk juice/frugt til billige priser.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, V1453QGchristinak

Rejsende, der kiggede på Koh Ngai Camping Restaurant, kiggede også på

Har du været i Koh Ngai Camping Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!