Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises TripAdvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.312)
Filtrer anmeldelser
4.312 resultater
Medlemsvurdering
996
1.908
992
263
153
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
996
1.908
992
263
153
Se, hvad de rejsende siger:
Filtre
Opdaterer listen...
3-8 af 4.312 anmeldelser
Anmeldt 5. juni 2016 fra mobile enheder

Har du behov for en enkelt nat nær lufthavnen er Ibis sådan okay.
Der er fri bus fra lufthavnen til hotel t/r. Turen tager ca 10 minutter.

Forvent ikke noget service på hotellet, så går det.

Da vi var der var der utrolig mange gæster, unge mennesker og mange aktiviter i receptionen hvilket gav megen støj.

Værelserne er nogenlunde men de kan hører hvad der sker hos nabo værelserne og ovenpå.

Der findes en restaurant som tilbyder diverse burgere og vegetar middag.

Morgenmad er buffe, med diverse udvalg.

Overnattede: juni 2016, rejste som par
Tak, Per H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Anmeldt 25. december 2015

Jeg nød de 5 overnatninger jeg havde på hotellet. Elskede maden, udsigten om aftnen og det er på trods af at jeg havde udsigt til lufthavnen, men synes nu det var ret pænt til aften. Jeg synes der var en hyggelig stemning når jeg snakkede med personalet.

Overnattede: juli 2015, rejste alene
Tak, Sofie H
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Delia P, Guest Relations Manager hos Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 26. december 2015
Google Oversæt

Dear Sofie H,

First of all thanks for your positive review. From some rooms you have a nice view on the airport and especially at night there is a beautiful view.

Hope you liked Amsterdam and wish you a blessed and healthy 2016.

Kind regards,

Delia Padberg
Manager on Duty

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. august 2015 fra mobile enheder

Det personale ( en mand) der tog imod os da vi ankom var ikke synderligt behagelig, og han virkede nærmest irriteret over at skulle være på arbejde.

Dagen efter skulle vi med bussen ind til Amsterdam, og fik af vide at, vi skulle tage bus 197 og vi kunne købe billet i bussen (5€) og så købe en billet der ville dække os resten af ugen inde i byen og her fandt vi hurtigt ud af at vi IKKE skulle have deres 3 dages pas ( hvor man kan hoppe på alt 25€) da vi blot bruger denne ene bus. Så et fif til de af jer der ikke har brug for andet end et pr busser, så køb et OV chipkort . .! med OV chipkort kan du køre en hel uge for 25€.

For at vende tilbage til hotellet. Her er rent og pænt og de har været og skifte alt alle dage. og personalet i restauranten er søde og smilende

Overnattede: august 2015, rejste som par
Tak, Elisabeth M
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Leonie S, Guest Relations Manager hos Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 25. august 2015
Google Oversæt

Dear Elisabeth M,

Thank you for your feedback. The way how your welcome was and the apparently wrong information which you get is not how we normally serve our guest. I'm very sorry to hear, we take your feedback very serious so we discussed this with our colleagues.

I hope however that you enjoyed Amsterdam further and that we welcome you soon again.

Kind regards,
Maaike Klijn

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 13. december 2014

Boet på. Ind til videre lidt over en uge, bærer præg af at blive benyttet af flyselskaber i , til kunder der ikke har nået deres fly. og fylder godt op ved receptionen. men har de faciliteter der skal til.
Restauranten er også i den gode ende af skalaen, men med et lidt for lille menukort til14 dages ophold. morgenmad kan også være lidt hektisk men er ok! og personale i alle afd. er hjælpsomme.

Værelsestip: Støjniveau er lidt højt Motorvej på den ene side og lufthavn på den anden side, men dette ligger man nu ikke så meget mærke til. Der imod er der PT. arbejde på motorvejsbygning som støjer rigtigt meget. værelse til motorvejsside er at foretrække.
  • Overnattede: december 2014, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
Tak, OLO4706
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Delia P, Guest Relations Manager hos Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 18. december 2015
Google Oversæt

Dear OLO4706,

Thank you for your review.
It is good to read that you enjoyed your 14-day stay in ibis Schiphol Amsterdam Airport. Furthermore it is good to see that you liked the menu, but that the choice was too small for you. I can imagine that if you are staying here for 14 days. Furthermore I am thankful that you enjoyed your daily breakfast in the hotel.

I hope to may welcome you again in ibis.

With kind regards,

Jesse van Dijke
Manager on Duty

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 23. marts 2014

Hotellet ligger i umiddelbar nærhed af Schiphol lufthavn og er fortrinlig til en overnatning på farten.

Receptionen er moderne og betjeningen hurtig og venlig. I foyeren finder man tilmed en lille takeaway med snacks og forfriskninger.

Værelserne er pæne og rene. Praktisk og moderne indrettet, men af moderat størrelse. Trods nærheden af lufthavnen var der ingen trafikstøj på værelset.

Værelsesprisen forekommer rimelig, men prisen på parkering og morgenmad er i overkanten. Morgenmadsbuffeten er ikke pengene værd, men frivillig.

På hotellet forefindes restaurant og café på 4. sal. Mad og prisniveau gennemsnitligt.

  • Overnattede: marts 2014, rejste i forbindelse med forretninger
    • Værdi
    • Sted
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
    • Renlighed
    • Service
Tak, Jan L
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.
Kimberly P, Director of Sales hos Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. marts 2014
Google Oversæt

Dear guest,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Amsterdam Airport. It is always a pleasure to receive positive feedback.

I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.


Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser