Leonardo Da Vinci Hotel(Limone sul Garda)
Gratis afbestilling indtil d. 21/07
303 $
238 $
  • Morgenmad inkluderet
Hotel Monte Baldo(Limone sul Garda)
Gratis afbestilling indtil d. 24/07
186 $
  • Gratis parkering
Hotel Cristina(Limone sul Garda)(Meget for pengene!)
Gratis afbestilling indtil d. 22/07
150 $
142 $
  • Morgenmad inkluderet
Hotel Saturno(Limone sul Garda)
114 $
Besparelsesbesked! 12 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 12 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 129 $ pr. overnatning.

Hotel Villa Romantica(Limone sul Garda)
291 $
Hotels.com
  • Morgenmad inkluderet
Hotel San Pietro(Limone sul Garda)
Gratis afbestilling indtil d. 22/07
162 $
156 $
Besparelsesbesked! 14 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 14 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 182 $ pr. overnatning.

Hotel Royal Village(Limone sul Garda)
186 $
176 $
Orbitz.com
  • Pool
Hotel Villa Elite(Limone sul Garda)(Meget for pengene!)
152 $
Hotwire.com
Besparelsesbesked! 11 % under den gennemsnitlige pris

Prisen, som du fandt, er 11 % lavere end dette hotels gennemsnitspris på 170 $ pr. overnatning.

Hotel Panorama(Limone sul Garda)
  • Morgenmad inkluderet
Hotel Castell(Limone sul Garda)(Meget for pengene!)
Hotels.com
Anmeldt for 14. september 2015 fra mobile enheder

Vi havde i 4 mdr haft booket et op hold på hotellet igennem booking,com. Men til trods for det fik vi besked på 4 dage før at der ikke var plads til os??? Vi var i chok havde glædet os meget længe til denne ferie i limone. Jeg er sikker på de har solgt værelset til en dyre pris og så afvist os!! Vi er meget skuffede over den dårlige service på hotel splendid palace i limone sul garda !!

Overnattede: september 2015, rejste som par
Tak, Jan B
Anmeldt for 15. juli 2015

Meget lækkert hotel med beliggenhed næsten i Centrum af Limone.
Skøn udsigt over søen. Restaurant med italiensk aften plus candelight Dinner . Underholdning næsten hver aften. Maden blev skåret ud af kokken, og hele tiden blev maden fyldt op og anrettet. Super lækkert. Vin, øl og vand. Gratis.
Kan virkelig anbefales. Vi skal helt klart benytte dette hotel igen.

Værelsestip: Bed om værelse på selve hotellet og ikke i annexerne
  • Overnattede: juni 2015, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Skomenuen
Anmeldt for 25. juni 2015

Selvom vejret i de ti dage vi var der, var meget svingende, så er der super ros til alt
hvad hotellet havde indflydelse på. Personalet meget venligt, renheden i top. Rigtig
god mad og meget varieret. Er ellers ikke meget for buffet, men den varme mad,blev
serveret af personalet, så det hele tiden så delikat ud. Vi havde valgt et familieværelse
til to ,da det har en pæn størrelse og udkig til vsø . Vi fik værelse 203, som lå lige under restauranten, så dette værelse har støj fra kl ca 6.30 da der er morgenmad fra kl 7
BJ ,Farum

Værelsestip: Vælg værelse på 2 eller 3 sal ( bortset værelse 201,202,203 ligger under restauranten ) Etager modsat da 4 sal ligger i bunden ved poolen.
  • Overnattede: juni 2015, rejste som par
Tak, Bente J
Anmeldt for 25. april 2015 fra mobile enheder

Har netop tilbragt en herlig uge i disse smukke omgivelser. Værelse var ordinært, men pænt og rent og med en helt forrygende udsigt. Restaurationen og maden er et kapitel for sig, man skal til konfirmation eller bryllup for at få tilsvarende, og hver dag med nye menuer på programmet. Også her i pæne omgivelser ned dygtigt personale. At man så med i købet har adgang til frit at hente de drikkevarer man ønsker, øl, vand og vin, det har vi aldrig oplevet før. Indendørs poolen er ligeledes smukt lavet og med 26 grader varmt vand. Vi prøvede, men overgik til den udendørs store fine pool, hvor vandet nok kun var 18-19 grader, men rent og friskt. Hotellet er bare få skridt fra byen hvorfra alle turbådene hele dagen suser frem og tilbage mellem de forskellige byer. Her vil vi godt komme igen.
Desværre lejede vi ikke bil hjemmefra, hvilket gjorde det ca. dobbelt så dyrt at leje den i Linate lufthavn.

Overnattede: april 2015, rejste som par
1  Tak, ErikBH
Anmeldt for 4. juli 2011

Lige kommet hjem fra Limone,der er en by, vi bliver ved med at vende tilbage til. Denne gang sammen med et hold venner som altid har rejst meget, men aldrig været i Limone. Vi valgte at bo på Hotel Splendid Palace, som vi har hørt så meget godt om, men aldrig boet på. Nu skulle det prøves og ALDRIG før har vi boet så godt. Et meget venligt personale, der er rent og pænt overalt. Et helt kapitel for sig selv, er deres morgen og aftens buffet - HELT FANTASTISK. Hotellets beliggenhed er perfekt, ned til søen og næsten i centrum af Limone, bedre beliggenhed findes ikke. Vi kan varmt anbefale stedet. Næste gang vi vender tilbage til Limone bliver det også Hotel Splendid Palace vi vælger

• Overnattede: juni 2011, rejste med venner
5  Tak, lunte11