“Ok Tapas, super betjening.”

Hr & Fru Paps Vin & Tapas
nr. 1 af 138 Restauranter i Kolding
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Ok Tapas, super service.
Super venlig betjening. Forstår ikke hvordan dette kan være det bedste spisested i Kolding, maden er gennemsnitlig, på niveau med mange andre Tapas restauranter.

1  Tak, TM2205

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig lille restaurant med service i top og super lækker mad, og rigeligt af den.
Absolut et sted man har lyst til at komme tilbage til

Tak, 82dittef
Anmeldt 30. juli 2021

Fin tapas i fine mængder. Skinke og pølse i god kvalitet. Meget lækkert brød. Men lidt ordinært. Der kunne godt være en lun ret der overraskede.

Tak, michaelsP2435ZD
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Sjældent har jeg besøgt så hyggelig og fredelig en restaurant, måske fordi maden lægger op til et voksent publikum. Maden er givet på forhånd - tapas, det eneste man skal beslutte er drikkevarer. Man kan løbende få fyldt op på tapasbrættet, hvis man løber tør for noget.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, lindgaardskals
Anmeldt 24. juli 2021 fra mobile enheder

Rigtig god mad. Menuen er fast. Forret og tapas. Men rolig, man er i gode hænder. Betjeningen er supervenlig. Klart et sted jeg vil besøge igen

Tak, Michael v

Rejsende, der kiggede på Hr & Fru Paps Vin & Tapas, kiggede også på

Har du været i Hr & Fru Paps Vin & Tapas? Fortæl om dine oplevelser!