“hyggeligt sted at spise”

Hr & Fru Paps Vin & Tapas
nr. 1 af 135 Restauranter i Kolding
Anmeldt 7. juli 2016

var ude for at spise og det sted vi havde valgt først var lukket så kom vi tilfældigvis for dette her sted og har ikke fortrudt det konceptet
med at man for ugens paps da vi var der havde de nordisk paps så alt godt fra danmark, og man kan få alt det man gerne vil har
vin kortet er også en fine ide at man vælger hvilken vin man vil har og betaler så efter hvor meget man har drukket så man kan godt vælge flere vine

personalet er venlig og hjælper gerne med at vælge vin
så det er helt bestemt et sted vi kommer igen

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Lars H

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

Hygge, tid til gæsterne og lækker tapas.. Vin koncept med betaler hvad du drikker er fremragende hvis man gerne vil smage flere forskellige vine.. En fornøjelse at være gæst.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, 957henrietter
Anmeldt 29. juni 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted, super lækker mad, venlig og imødekommende betjening. Hyggelig stemning, helt bestemt et sted vi kommer igen.

Tak, louisei2016
Anmeldt 27. juni 2016

Ægteparret brænder for at drive restauranten med øje for høj kvalitet, aktuelle specialiteter fra hele landet, skiftende menu over året og med en helt speciel mulighed rent vinmæssigt - du kan tage alle de flasker med til bordet, som du gerne vil smage - du betaler kun for præcis det, du drikker - det er nytænkning for alle pengene.

1  Tak, DanskVinImport
Anmeldt 23. juni 2016 fra mobile enheder

Spontan tur ud at spise! Super hyggeligt hjemligt! Sans for råvarer og kvalitet. Nyt koncept med kvalitets vine, betaling efter forbrug. Noget af det bedre vi har prøvet længe. Vi kommer 100 % igen. Godt gået!

1  Tak, 489metten

Rejsende, der kiggede på Hr & Fru Paps Vin & Tapas, kiggede også på

Har du været i Hr & Fru Paps Vin & Tapas? Fortæl om dine oplevelser!