“Flabet tjener”

Køkkener: Amerikansk
Velegnet til: Familier med børn
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 31. marts 2018 fra mobile enheder

Hvis man synes at det er god underholdning med en flabet gravid tjener, som hellere ikke er i stand til at modtage en telefonisk bordbestilling, er Bones i Kolding stedet at besøge. Heldigvis var maden god og den anden tjener var sød og servicemindet, hvilket giver de tre stjerner.

Tak, Michael G

Anmeldt 20. marts 2018

Vi har spist der flere gange, idet de ofte har en behagelig kombination af rimelig hurtig betjening,varieret salatbar, gode tilbud til børnene og overkommelige priser. Det er et udpræget familiekoncept, så hvis du ønsker en gastronomisk oplevelse i fred og ro, er du kommet på afveje. Stedet er til familien på godt og ondt. Der er desværre lidt vanskelige parkerings forhold, man kan med fordel parkere i Farverstræde, men det koster et par hundrede meters gåtur til restauranten

Tak, DaddyErik
Anmeldt 5. marts 2018 fra mobile enheder

De kører et tilbud hvor man får salat og is for 49kr på deres hjemmeside. Det lød fint så jeg kørte afsted. Det var så en fejl og var kun i forbindelse med en hovedret. Som han så smukt formulerede det “det kan du da tænke dig til”!!!!
Jeg holdt fast og til sidst var hans kommentar “hvis du har det godt med dig selv, så må du jo få det til 49kr” jeg havde mistet appetitten og fandt mig et sted hvor man er velkommen.

3  Tak, Michael Y
Anmeldt 28. september 2017

Faldt ind en lørdag aften og der var mange gæster så det så lovende ud. Og vi blev ikke skuffet. Sikken en betjening; alle de unge mennesker var simpelthen så opmærksomme og høflige i deres væremåde og med nogle gode og sjove bemærkninger ind imellem uden at det gik ud over seriøsiteten. God mad og rimelig billig og god vin hertil. Gratis salatbord og is denne aften - så super.

Tak, EgonFlodin
Anmeldt 31. august 2017 fra mobile enheder

Vi fejrede en fødselsdag og var 4 mennesker afsted på Bones i Kolding. Vi blev mødt af venligt og smilende personale og vi fik lækker mad og is.

Tak, Anastasija M

Rejsende, der kiggede på Bone's Restaurant (Kolding), kiggede også på

Har du været i Bone's Restaurant (Kolding)? Fortæl om dine oplevelser!