“God mad, god service, god pris”
Anmeldelse af Munken

Munken
nr. 42 af 136 Restauranter i Kolding
Anmeldt 3. august 2020

2 x club sandwich og 2 x gin hass til 338 kr, til frokost. Lækker sandwich, virkelig lækker drink. De varmeste anbefalinger herfra

Tak, Y8796AKmartinh

Anmeldt 20. juli 2020

Vi bestilte steak med pommes frittes, grønt samt whiskeysovs. Steaken ønskede vi gennemstegt. Da den blev serveret og vi skar første stykke, væltede blodet ud af steaken, så der var blod ud over det hele. Da servitricen kom viste vi hende maden og sagde vi havde bedt om at den skulle være gennemstegt. Hun begyndte at sige at der ikke var noget hun kunne gøre og vi måtte insistere at hun tog den tilbage til kokken og bad om at vi skulle have en gennemstegt, som vi havde ønsket fra start. Meget tøvende og vred tog hun tallerkenen. Ca. 20 min senere kom hun med en ny steak.
Den anden ret vi havde bestilt var mørbrad med brassede kartofler og spejlæg. Mørbraden smagte af ingenting og var slet ikke krydret, ikke en gang med salt og peber. De brassede kartofler smagte af kartofler fra et glas og var helt våde at fedt fordi de kun lige var vendt kort i en masse fedt. Spejlæggene var halvrå og var fyldt med hviden under blommen.
Ikke nok med at begge måltider var det værste vi har smagt, så var servitricen ikke egnet til sit job. Hun kendte ikke menuerne da jeg spurgte ind til nogle af retterne og vidste ikke hvad de bestod af. Men hun var komplet uden service og virkede som om hun bare havde taget et sommerjob.
Til den pris de tager forventer man god mad i det mindste

1  Tak, Dronningen64
Anmeldt 29. februar 2020 fra mobile enheder

Simpelthen fantastisk sted fik den meste lækkerts bøf super mør og den blev serveret med 3 forskellige sause og super god betjening kommer i hvert fald igen

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Ninajensen77
Anmeldt 5. december 2019 fra mobile enheder

Vi havde bestilt bord, men først da vi kom fik vi i vide at bi denne dag kun kunne få en bestemt menu.
Der var meget larm, så det var svært at tale sammen.
Vi ventede længe på vores mad og måtte spørge efter desserten.
Vi fik bøf på en varm sten, men stenen var så varm, at bøffen var gennemstegt inden vi fik spist det hele - lidt kedeligt.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Gitte M
Anmeldt 29. november 2019

Dette er anden gang vi har været på Munken.
der er fin og venlig betjening og dejlig mad (Oksemørbrad med pommes og 3 sovs)
Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Majzellits

Rejsende, der kiggede på Munken, kiggede også på

Kolding, Sydjylland

Har du været i Munken? Fortæl om dine oplevelser!