Anmeldt d. 5. september 2019 fra mobile enheder

Har været på kursus i Kolding. Zleep er et super dejligt hotel, stort rummelig værelse med bad og toilet. Super morgenmad. Hotellet er tæt beliggende på Kolding centrum, lige op af flot legeplads. Dejlig gåtur til centrum. Jeg kommer ihvertfald igen. Kan kun give min bedste anbefaling.

Dato for ophold: september 2019
Rejsetype: Rejste alene
Tak, Lone T
Anmeldt d. 4. juli 2019

Hele familien 5 personer indlogeret på samme værelse. Fine senge.
Overraskende god morgenmad. Ud over det sædvanlige var der lune mini the birkes og mini crossainter. Mulighed for at koge dit eget æg. I det hele taget mere end jeg havde forventet i forhold til prisen. God service. Perfekt overnatningsted.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Fru_bliktud
Ulrik_Zleep, Chef  hos Zleep Hotel Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. august 2019

Hej Fru_bliktud!
Tak for den dejlige anmeldelse.
Vi er glæde for at høre I nød vores senge og morgenmaden, som tilmed består af primært økologiske varer.
Vi håber at se jer igen en anden gang.
Med venlig hilsen
Zleep Hotel Kolding

Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

Der er hvad der skal være. Alt virker, enkelt ikke hyggeligt men god til ren overnatning. Der er toilet artikler og indtjening sker via automat. Vi så ikke et menneske. Effektivitet og enkelthed i højsædet.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Poul B
Anmeldt d. 8. april 2019 fra mobile enheder

Værelset var ikke rengjort, og var meget slidt. Bruseren i badet var kalket så meget til, at der næsten ikke kom noget vand ud. Tv var der kun 6 kanaler der virkede. Ikke meget plads til parkering. Morgenmaden virkede mangelfuldt. Jeg vil ikke komme der igen,

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kim76dk
Anmeldt d. 11. februar 2019

Et meget centralt beliggende hotel relativ billig og god service. Godt som udgangspunkt for et besøg af Kolding og Koldinghus.Fine parkeringsforhold og tæt på banegård
Vi meget gerne besøge Zleep Kolding igen ved en given lejlighed..

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Niels Ove J
Ulrik_Zleep, Chef  hos Zleep Hotel Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2019

Hej Niels

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er meget glade for at I nød jeres ophold hos os.
Vi håber også at vi får lyst til at benytte Zleep en anden gang i er i Kolding

Med venlig hilsen
Zleep Kolding