Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

Der er hvad der skal være. Alt virker, enkelt ikke hyggeligt men god til ren overnatning. Der er toilet artikler og indtjening sker via automat. Vi så ikke et menneske. Effektivitet og enkelthed i højsædet.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, Poul B
Anmeldt d. 8. april 2019 fra mobile enheder

Værelset var ikke rengjort, og var meget slidt. Bruseren i badet var kalket så meget til, at der næsten ikke kom noget vand ud. Tv var der kun 6 kanaler der virkede. Ikke meget plads til parkering. Morgenmaden virkede mangelfuldt. Jeg vil ikke komme der igen,

Dato for ophold: marts 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Kim76dk
Anmeldt d. 11. februar 2019

Et meget centralt beliggende hotel relativ billig og god service. Godt som udgangspunkt for et besøg af Kolding og Koldinghus.Fine parkeringsforhold og tæt på banegård
Vi meget gerne besøge Zleep Kolding igen ved en given lejlighed..

Dato for ophold: februar 2019
Tak, Niels Ove J
Ulrik_Zleep, Chef  hos Zleep Hotel Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2019

Hej Niels

Mange tak for den fine anmeldelse. Vi er meget glade for at I nød jeres ophold hos os.
Vi håber også at vi får lyst til at benytte Zleep en anden gang i er i Kolding

Med venlig hilsen
Zleep Kolding

Anmeldt d. 22. januar 2019 fra mobile enheder

Nem adgang med offentlig transport og i bil.
Alle værelser i stueplan. Enkel indretning, rent og ingen hørbar støj fra trafik. P-plads og ok morgenmad.
Evt aftensmad skal man ind til byen efter, 10 minutters gang.
God beliggenhed ift gåafstand til bymidten og stationen.

Dato for ophold: januar 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 565lenev
Ulrik_Zleep, Chef  hos Zleep Hotel Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. januar 2019

Mange tak for den fine feedback.
Vi sætter stor pris på at du har taget dig tid til at anmelde dit ophold hos os og jeg håber vi kan være behjælpelige med overnatning næste gang du skal til Kolding.

Anmeldt d. 9. august 2018 fra mobile enheder

Lækkert hotel, med kæmpe værelse til 3 personer. Mulighed for at sidde udenfor værelser om aftenen. Dejlig morgenmad med frisk brød og stort udvalg af ost og pålæg. Beliggenhed ved siden af stor flot legeplads. Kan klart anbefales

Dato for ophold: august 2018
1  Tak, Lone T