“Rigtig god mad”
Anmeldelse af Restaurant Valdemar

Restaurant Valdemar
nr. 3 af 137 Restauranter i Kolding
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted og super service men frem for alt rigtig god mad. Trods de gode anmeldelser var det bedre end forventet. Det er enkel mad som de rammer helt rigtigt. Meget højt bundniveau.

Tak, kilgore329

Anmeldt 5. august 2021 fra mobile enheder

Det var lækkert. Både oksekød og svinekød perfekt tilberedt. Betjening er god og venlig. Gazpacho super forret. Panna cotta super desert.

Tak, FinnA_12
Anmeldt 29. juli 2021

Kom lige forbi på vej til Koldinghus og så nogen der spiste smørrebrød. Bookede efter vores besøg og vi fik 2 stykker smørrebrød, som bare var fantastiske til prisen. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: juli 2021
Tak, bjarne01
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Lækkert frisksmurt smørrebrød. Æg og rejer, håndpillede og fiskefilet, nystegt stadig lun. Vi sad på torvet og havde faktisk lidt svært ved at finde ud af hvilke borde der hørte til hvor, bestilling/betaling skal man gøre i restauranten, men så kommer de ud med maden.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, lindgaardskals
Anmeldt 6. juni 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte RV sammen med et vennepar. Vi sad “udenfor” og det fint, dog med en del trafikstøj. Maden var lækker, veltilberedt og gode råvarer. Vi bestilte cocktails og vores mad. Efter nogen ventetid fik vi serveret vores cocktails og forretten samtidigt, hvilket ikke er optimalt. Personalet undskyldte det med en fejl, men det er ikke den bedste måde at starte aftenen på.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, Kosmos1963

Rejsende, der kiggede på Restaurant Valdemar, kiggede også på

Har du været i Restaurant Valdemar? Fortæl om dine oplevelser!