“Lækker mad”
Anmeldelse af Restaurant Valdemar

Restaurant Valdemar
nr. 3 af 134 Restauranter i Kolding
Anmeldt 25. januar 2020

Utrolig lækker mad, alle 3 retter var topklasse. God kompetent og serviceminded betjening. Fantastiske værter... Kan varmt anbefales

Tak, jesperkampj

Anmeldt 10. december 2019

Endnu et godt besøg og endnu en gang lækker mad - denne gang blev der nydt laks. De andre fik lækkert mørt kød. Personalet var i hopla og vi havde en fantastisk aften.

Dato for besøg: december 2019
Tak, JCN469
Anmeldt 14. november 2019

Byens bedste restaurant! Virkelig lækker mad og vin, god betjening og hyggelige rammer! Vi kommer klart igen:-)

Tak, Helle J
Anmeldt 6. november 2019

som altid et godt og veltilberedt måltid i portioner der mætter.
Dejlig stemning og en fyldt restaurant.
God og rimelig pris for maden.

Tak, Trine R
Anmeldt 23. oktober 2019

Rigtigt godt mad og drikke i hyggelige omgivelser og virkelig god betjening af nogle søde blondiner :-)

Tak, E H

Rejsende, der kiggede på Restaurant Valdemar, kiggede også på

Har du været i Restaurant Valdemar? Fortæl om dine oplevelser!