Åben i dag: 10.00 - 17.00
Noget for de fleste

Der er rigeligt at se på og fordybe sig i. Jo bedre tid man har, jo mere kan man nå at opleve... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
brianj931
fra mobile enheder
overraskende- godt smuk beliggenhed og god interaktiv kunst

Sense me er en sjov involverende udstilling. Stik hovedet i røgskyen, gå på opdagelse i... læs mere

Eva H
Randers, Danmark

Anmeldt d. 28. juli 2019 fra mobile enheder

Det er fint at komme på Trapholt jævnligt, da der ofte er udstillingsskift. Det er altid fine udstillinger og omgivelserne er så smukke. Man kunne godt ønske sig at cafeen steppede op. Den virker ofte tom - måske fordi der ikke synligt er “varer til salg”.
Fin lille butik.

Tak, 712jeanniem
Trapholt, Gæsteansvarlig hos Trapholt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. august 2019

Mange tak! Vi så glade for at du kommer og besøger os ofte. Vi glæder os til at se dig igen. Dbh Trapholt

Anmeldt d. 9. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg havde ud fra brochure fået et helt andet indtryk og blev slem skuffet over at der ikke var mere design.
Jeg synes godt om den guidet tur i Arne Jacobsen sommerhus, men synes at en designer som Verner Panton fortjener lidt mere plads, så tingene kommer mere til udtryk.
Jeg havde også en forventning om at der ville være flere af de kendte designer der, og gerne så jeg kunne se udviklingen gennem tiden

Tak, 216stinnaf
Trapholt, Gæsteansvarlig hos Trapholt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. august 2019

Hej Stinna

Mange tak for din anmeldelse. Vi er kede af at høre, du blev skuffet. I øjeblikket har vi både præsentationer af Nanna Ditzel og Verner Panton og i DIN Udstilling præsenteres alle de store designere. Vores skiftende særudstillinger (den næste er Sense Me, der åbner til september) er altid en kombination af både kunst og design.

De bedste hilsner
Maria / Trapholt

Anmeldt d. 8. juli 2019

Trapholt er et fint sted at besøge for et par timers adspredelse, den permanente stoleudstilling er interessant at besøge, selvom den interaktive del virker noget kompleks.
Afsæt også tid til at nyde buffeten og den smukke udsigt.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Dinoine

Mange tak! Vi er glade for, at du synes, Trapholt er besøget værd, og at du havde et interessant besøg. Dbh Trapholt

Anmeldt d. 3. juli 2019 fra mobile enheder

Trapholt er bestemt et besøg værd, når man er i Kolding eller hvis man er interesseret i design. Smuk bygning også.

Tak, 34annemettee

Mange tak for den meget fine anbefaling. Det glæder os meget at du havde en god oplevelse! Dbh Trapholt

Anmeldt d. 27. juni 2019 fra mobile enheder

Fantastisk interessant. Der er forskellige udstillinger hvilket betyder at det aldrig bliver ensformigt. Var lige ve at blive skuffet. Der var mere at se nedenunder.
Man kunne være sin egen designer. Spændende. Man tager en brik finder 10 ting man vel have med i sin udstilling og vælger 6 som man arrangerer.
Absolut entréen værd og det er absolut ikke sidste gang vi besøger Trapholt.
Der er en stor butik som har mange spændende ting.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, Vennits
Trapholt, Gæsteansvarlig hos Trapholt, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. juli 2019

Kære Vennits

Tak for din beskrivende og fine anmeldelse. Vi er meget glade for, at du har haft en god oplevelse i DIN Udstilling og resten af museet. Vi glæder os til, at tage imod dig næste gang du besøger Trapholt :)

Venlig Hilsen
Trapholt