Kære Seibæk T
Sikke en kedelig review at få, det er jeg virkelig ærgerlig over. Ikke mindst fordi det lyder som om, at vi på ingen måde har levet op til at give jer den gode hoteloplevelse, som vi ønsker at alle vores gæster skal have. Derfor sætter jeg stor pris på, at du har taget dig tiden til at skrive om dit ophold hos os. Det er via vores gæster, at vi kan forbedre os.
Det lyder til, at der er sket nogle misforståelser hvad angår kaffen og parkeringen. Vi har altid kaffe på kanden til vores gæster (udover den kaffe som er på værelserne), uanset tidspunkt på døgnet. Og er der mere tilbage, ja, så må håndværkerne i huset også gerne få en kop. Vores parkering koster kr. 105,00 i døgnet, og så holder bilen trygt og godt i aflåst kældergarage. Jeg vil følge op med teamet på hotellet, så vi sikrer, at vi er tydelige i vores kommunikation.
Det er beklageligt, at vi havde glemt at vedlægge bestik til morgenmaden. Det er desværre hvad der kan ske, men jeg håber, at du med det samme kontaktede receptionen, som i løbet af to minutter kunne bringe et sæt bestik til værelset. Vi er her for vores gæster 24 timer i døgnet, og sætter pris på, at vi får besked, hvis noget ikke er som det skal være, så vi med det samme kan rette op.
Skulle du have lyst til at uddybe din henvendelse yderligere, er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på lm@hotelkolding.dk.
Jeg håber, at vi får fornøjelsen af at byde velkommen tilbage en anden god gang, hvor vi vil sørge for fri kaffe til dig.
Bedste hilsener
Hotel Kolding
Lotte Morre
Hotel Manager