Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com157 US$
Official Hotel156 US$
Hotels.com
Priceline
FindHotel139 US$
Trip.com188 US$
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Var på deal-ophold i 2 overnatninger. Flot og rent værelse, men ikke godt nok til ekstra betaling, for værelset og parkering.
Fin morgenbuffet, men skuffende at man ikke kan få aftensmad på stedet. Ok nok som base

Dato for ophold: juli 2021
Tak, 325flemmings
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Hotellet ligger perfekt i Kolding, lige mellem banegården og slotssøen tæt på alt.
Jeg overnattede på hotellet kun mig og min søn på 3 år og personalet var virkelig imødekommende, hjælpsomme og havde en god opmærksomhed på min søn.
Feks kom de med farver og papir til morgenmaden, så han kunne tegne og jeg faktisk fik tid til at drikke en ekstr kop kaffe i ro og mag.

Værelset var skønt, moderne indrettet, god seng og det hele fungerede. Dejligt med kaffe på værelset og gode lækre detaljer med rigtige glas og kopper i stedet for engangs.

Vi var lidt udfordrede af varmen og at der var larm fra gaden når vinduet var åbent, men sådan er det jo når man bor centralt.

Udvalget til morgenmaden var stort og godt, men kvaliteten ikke fantastisk. Feks var kartoflerne og pøserne brændt på og brødet til den kedelige side.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Signe Voigt V
Anmeldt d. 13. juli 2021 fra mobile enheder

Flot og lækkert hotel lige midt i Kolding, tæt på Kolding hus, Slotssøen og butikker. Lækkert indrettet, sødt personale og god morgenmad. Super at der var mulighed for at lave en kop kaffe/tea på værelset. Herligt med P-kælder hvor bilen kunne stå køligt og sikkert og for en billig penge.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, henrietteb542
Anmeldt d. 2. maj 2021

En anmeldelse er i høj grad baseret på ens forventninger, og hvad med som person syntes er vigtig, og her var vores ophold på Hotel Kolding i den grad en skuffelse. I disse Corona tider, hvor regler og muligheder skifter, er det om noget vigtigt at få lavet en ordentlig forventningsafstemning. Her svigter Hotel Kolding. Vi bookede opholdet via en booking portal, hvor der stod. og var billeder, af en flot morgenmad med alt hvad der hører til. Det vi så ankommer, så møder man også i receptionen en tavle der reklamerer for brunch om lørdagen (det var end dag også på deres intern kanal på fjernsynet). Hele grunden til vi bookede hos Hotel Kolding var for at hygge, som familie med en god morgenmad.
Da vi så ankommer får vi at vide restaurationen ikke har åben pga corona. Alle andre restaurationer var åbent med Corona pas mm, men åbenbart ikke på hoteller (eller jeg kunne ikke finde noget på nettet der undtog hotel restaurationer fra at kunne åbne, på samme vilkår som andre restaurationer).
Anyway pointen er at man ikke skal reklamere med noget man ikke har - Corona eller ej.
Så kunne jeg skrive en lang historie om den spartanske morgenmad man kunne få op på værelset. Det virkede ikke til der bare var gjort et forsøg på at få morgenmaden til at være lidt lækker. Dog vil jeg kun specielt nævne at der kun var to kaffekapsler til 3 personer. Det var meget lidt, og ja vi kunne have ringet og sikkert fået nogen flere, og sikkert også nogen flere af det meget små boller osv osv. De gad vi ikke bruge mere tid på, og planlagde en tidlig frokost i Kolding.
Vi havde også fået en ekstra seng på værelset, som var fint stort (et lille køleskab ville ikke skade), og pænt rent. Juniors gjorde os, om morgen, opmærksom på at ekstrasengen manglede to lameller, så han havde ikke sovet så godt. Det burde jo været opdaget da de stillede sengen ind på værelset, og som ekstraseng kunne det godt være et niveau over en drømmeseng.

Noget positivt var der. Super god beliggenhed i forhold til Kolding by, og med stor aflåst p-kælder. Pænt rent hotel, og ikke mindst en utrolig sød receptionist som var meget meget hjælpsom (+1 stjerne kun pga ham).
Booking af værelse og ekstraseng fungerede også 100%.

Værelsestip: Vi bestilte et Cosy Room. Tror det var 2 kvm større, og vendte ikke mod banegaarden. Om det var 200 kr ekstra værd ved jeg ikke rigtig.
Dato for ophold: april 2021
Tak, TroelsPB
Anmeldt d. 26. marts 2021 fra mobile enheder

Ok værelse. Det er rent og regulært.
Der er pga corona ingen kaffe til gæsterne. Det har andre hoteller, og det er bare en fundamental ting. Der var kaffe på maskinen - men det var til håndværkerne.
Der er ikke bestik til morgenmaden, så man må smøre med rundstykket med fingeren og spise røræg med fingre. Parkering koster 120kr på hotellets pladser.

Dato for ophold: marts 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Seibæk T
Lotte Morre Hotel Manager, Andet hos Hotel Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. marts 2021

Kære Seibæk T

Sikke en kedelig review at få, det er jeg virkelig ærgerlig over. Ikke mindst fordi det lyder som om, at vi på ingen måde har levet op til at give jer den gode hoteloplevelse, som vi ønsker at alle vores gæster skal have. Derfor sætter jeg stor pris på, at du har taget dig tiden til at skrive om dit ophold hos os. Det er via vores gæster, at vi kan forbedre os.

Det lyder til, at der er sket nogle misforståelser hvad angår kaffen og parkeringen. Vi har altid kaffe på kanden til vores gæster (udover den kaffe som er på værelserne), uanset tidspunkt på døgnet. Og er der mere tilbage, ja, så må håndværkerne i huset også gerne få en kop. Vores parkering koster kr. 105,00 i døgnet, og så holder bilen trygt og godt i aflåst kældergarage. Jeg vil følge op med teamet på hotellet, så vi sikrer, at vi er tydelige i vores kommunikation.

Det er beklageligt, at vi havde glemt at vedlægge bestik til morgenmaden. Det er desværre hvad der kan ske, men jeg håber, at du med det samme kontaktede receptionen, som i løbet af to minutter kunne bringe et sæt bestik til værelset. Vi er her for vores gæster 24 timer i døgnet, og sætter pris på, at vi får besked, hvis noget ikke er som det skal være, så vi med det samme kan rette op.

Skulle du have lyst til at uddybe din henvendelse yderligere, er du meget velkommen til at kontakte mig direkte på lm@hotelkolding.dk.

Jeg håber, at vi får fornøjelsen af at byde velkommen tilbage en anden god gang, hvor vi vil sørge for fri kaffe til dig.

Bedste hilsener
Hotel Kolding