“Dejligt sted, god atmosfære og fremragende mad til prisen”
Anmeldelse af Restaurant Budapest

Restaurant Budapest
nr. 15 af 134 Restauranter i Kolding
Køkkener: Ungarsk, International
Anmeldt 26. januar 2020

Har spist på restaurant Budapest flere gange. Helt sikkert anbefalesværdigt, byens bedste burgere, fantastiske pizzaer og gode ungarske specialiteter. Super dejlig og afslappet atmosfære.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 576s_rens

Anmeldt 21. december 2019

rigtig dejlig velsmagende mad, dejligt krydret, meget rimelige priser, venlig betjening, hyggelige lokaler.

Dato for besøg: december 2019
Tak, Petertele
Anmeldt 16. august 2019

Har i dag for første gang spist på restaurant Budapest, med det er bestemt ikke sidste gang. Lækker mad til en fornuftig pris og serveret med god service

Dato for besøg: august 2019
Tak, Roving390970
Anmeldt 2. august 2019

Vi var lidt spændt udfra menukortet.
Men maden var helt fantastisk. Der var ingen børnemenuer men tjeneren kom med flere forskellige forslag på retter som de kunne lave som børnemenu.
Kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: august 2019
Tak, Anne-Dorthe M
Anmeldt 14. juli 2019

Vi fik serveret 3 retter mad til rimelig pris. Der var hurtig, kompetent og høflig betjening og stedet havde en hyggelig atmosfære. Maden smagte dejligt og vi vil helt sikkert komme igen, hvis vi kommer til Kolding

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Lone B

Rejsende, der kiggede på Restaurant Budapest, kiggede også på

Kolding, Sydjylland
Kolding, Sydjylland

Har du været i Restaurant Budapest? Fortæl om dine oplevelser!