“Vi bestilte “all you can eat””
Anmeldelse af Bar'sushi

Bar'sushi
nr. 25 af 134 Restauranter i Kolding
Køkkener: Japansk
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Spisemuligheder: Reservationer, Takeaway
Anmeldt 26. januar 2020 fra mobile enheder

Vi bestilte “all you can eat” men det virkede virkelig som om de ikke syntes om eftersom der gik ufattelig lang tid mellem retterne ig for 279kr kunne man heller ej selv vælge hvilken stykker man ønskede... min kæreste spiser ikke kød og vegetar retterne var usamglige og mindre lækre.. vi kommer der ikke igen.

Tak, fredejensen

Anmeldt 30. november 2019 fra mobile enheder

På trods en længere ventetid (der blev kompenseret for på flot manér) var vi ovenud tilfredse!! Tjeneren var simpelthen så imødekommende og rar (samt ærlig) og vi fik lov til at lave flere ændringer i en menu da vi har en glutenallergiker i gruppen. Vi kunne selv vælge og skifte ud, uden ekstra omkostninger, mega god stil.
Desuden var tjeneren ærlig ift at han var kommet til at vælte deres saltbeholder, så vi måtte dyppe vores edemamebønner i soja, men det var så fedt at han bare fortalte os det, det er reelt og menneskeligt.
Lækre stole, god stemning. Vi kommer helt sikkert tilbage!

Dato for besøg: november 2019
Tak, hectorgroenborg
Anmeldt 21. juni 2017

Hurtig, præcis, veltillavet og velsmagende. Traditionelle sushi med twist på enkelte områder. Der er ved alle retter med sushi, den udfordring, at spise med pindene, men det kan restauranten af gode grunde ikke klandres for. Som anført var maden glimrende og velsmagende.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, Erik K
Anmeldt 27. maj 2017

Absolut helt i top. Har dog kun fået take away derfra adskillige gange..
Men er aldrig skuffet over den lækre sushi der kan fåes fra stedet.. Men ja, det er vel bare "Bar'sushi" kvalitet og standart :)
Tak !

Dato for besøg: februar 2017
Tak, simonv739
Anmeldt 13. marts 2017

Jeg besøgte dette sted og selv om jeg ikke havde bestilt bord blev der lige flyttet lidt rundt og vupti var der lige et bord til 2 personer, hurtig og god betjening fin mad, måske en smule for lidt men fair pris også på drikke varer 360 kroner ialt fair nok

Dato for besøg: marts 2017
Tak, Peter P

Rejsende, der kiggede på Bar'sushi, kiggede også på

Har du været i Bar'sushi? Fortæl om dine oplevelser!