“Godt til prisen”

Restaurant Flammen Kolding
nr. 12 af 150 Restauranter i Kolding
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Buffet, Reservationer
Beskrivelse: Vores koncept er ganske simpelt: Alle vores gæster skal forlade vores buffet mætte og tilfredse.Centralt i vores restaurant finder man naturligvis vores store grill. Her serverer vores passionerede grillmestre, alt lige fra oksekød, krondyr og and, til svinemørbrad og vildsvin. Det hele går dog ikke op i kød, når vi sammensætter menuen på vores buffetrestauranter. Vi bruger mindst lige så meget tid på nøje at sammensætte vores store udvalg af lækker garniture, blandt andet en stor salatbar. Skulle man efter måltidet være lidt lækkersulten, så kan vi naturligvis også tilbyde lidt til den søde tand.Det brede udvalg af forskelligartet mad ad libitum, og en hyggelig og munter atmosfære, hvor man kommer hinanden ved, gør Restaurant Flammen til en velegnet buffetrestaurant for hele familien, firmafrokosten eller større arrangementer.
Anmeldt 19. juni 2018 fra mobile enheder

Udemærket spisested til familien og der er nok mad. Meget variation i kødet. Alt i tilbehør og rigtig fin salatbar

Tak, Bomberinho1

Anmeldt 18. juni 2018 fra mobile enheder

Der bliver annonceret med 15 typer kød men lam, svin, kalkun og ko som smager af det samme og en slatten salatbar gør at det ikke er et sted jeg ønsker at besøge frivilligt.
Betjeningen var også langsom, vi måtte rykke for vand og vin.

Tak, PeterN3149
Anmeldt 3. juni 2018

Det var en perfekt dag,da familien samledes og nød den skønne buffe. Små som store fik alt hvad hjertet begær. Betjeningen venlig og positive.

Tak, troldhede5
Anmeldt 26. maj 2018 fra mobile enheder

Det et alt for dyrt ifht kvaliteten. Sejt kød. Urent kød. Ok salatbar. Tør laks.

Jeg kan ikke anbefale stedet.

Tak, Kim Ø
Charlotte S, Gæsteansvarlig hos Restaurant Flammen Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede 28. maj 2018

Hej Kim

Vi er glade for konstruktiv feedback, da dette hjælper os med at blive bedre fremadrettet. Du må derfor gerne vende tilbage med nærmere uddybelse omkring din anmeldelse, hvilke udskæringer, dag, tidspunkt og i hvilket navn der var reserveret bord til, på mail kontakt@restaurant-flammen.dk noter "Kolding" i emnefeltet.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Charlotte

Anmeldt 24. maj 2018 fra mobile enheder

Vi fejrede en fødselsdag på restauranten. Maden var super og salatbaren var rigtig flot. Der blev løbende fyldt op, så selv om der var mange gæster var der hele tiden nok af alt.
Betjeningen var ganske enkelt super. Opmærksomme og flittige uden at være påtrængende.
Kort sagt en perfekt oplevelse!

Tak, John R

Rejsende, der kiggede på Restaurant Flammen Kolding, kiggede også på

Kolding, Sydjylland

Har du været i Restaurant Flammen Kolding? Fortæl om dine oplevelser!