“Lækkert”

nr. 7 af 135 Restauranter i Kolding
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi havde lyst til god solid dansk mad og det fik vi. Vi fik begge winersnitzel, og ønskede bearnaisesauce til som vi fik uden problemer. Og den var hjemmelavet. Det er sjældent at få det nu om dage. Det var en kæmpe portion, og der var foruden ærter og brasede kartofler, også lækre grønsager. Det smagte skønt. Det eneste der trækker ned er prisen, 188kr for en snitzel af svinebrad, er i overkanten syntes jeg.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, 664tinad

Anmeldt 27. juni 2016

Jeg har spist på stedet flere gange og der er ikke tvivl om, at de mener det godt. Atmosfæren er hyggelig i ægte dansk krostemning og lokalerne er pænt velholdte lidt i den tunge stil. Der er ofte intet at udsætte på maden, men på den anden side ikke de største gastronomiske oplevelser. Summa summarum god veltillavet mad af kalorietung tilsnit, på ingen måde banebrydende eller på den anden side dårlig, men traditionel dansk kromad.

NB hvis du er på farten og leder efter en overnatning er der glimrende faciliteter og prismatchende muligheder. De ligger ti minutters kørsel fra E-45 i trekantsområdet

Dato for besøg: marts 2016
Tak, Erik K
Anmeldt 6. maj 2016

Jeg har spist der flere gange i forbindelse med et møder i Kolding. Personalet var meget venligt og søde. Hyggelige restaurant. Maden er rigtig god og der er rigeligt. Jeg kommer gerne igen.

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, Kim K
Anmeldt 26. april 2016

Alt er perfekt mad og serveringen . Og en rigtig god stemning fra personalet . Kommer helt sikker igen .

Dato for besøg: april 2016
    • Stemning
2  Tak, Lena M
Anmeldt 25. april 2016

god betjening og super mad, og der er rigeligt - vi følte at personalet var der for hver enkelte gæst

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Jørgen A

Rejsende, der kiggede på Bramdrupdam Kro & Hotel Restaurant, kiggede også på

Har du været i Bramdrupdam Kro & Hotel Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!