“Ærgerlig og tørstegt oplevelse”

Jensens Bøfhus Kolding Storcenter
nr. 109 af 139 Restauranter i Kolding
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.
Anmeldt 11. maj 2022 fra mobile enheder

Vi kom ind og fik anvist et bord med det samme og blev spurgt om vi ville bestille online eller på den gammeldags måde. Vi tog det sidste. Vi fik bestilt og drikkevarerne kom forholdsvist hurtigt efter.
Vi ventede så ca 45 min på maden, hvilket er i overkanten travlhed og belægning taget i betragtning. Bøffen var bestilt medium men serveret gennemstegt og kyllingen i burgeren var tør og generelt en kedelig oplevelse.
Der blev spurgt til oplevelsen, da tallerkenerne blev hentet og det blev undskyldt med at vi kun har 6 hænder og den ventetid må man forvente.

Dato for besøg: maj 2022
Tak, jacobc6640
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. maj 2022

Hej Jacob,
Tak for din anmeldelse
Øv, vi er kede af, at besøget ikke var tilfredsstillende Vi noterer os din feedback, så vi kan gøre det bedre fremover
De bedste hilsner fra Henriette//Jensens Bøfhus

Anmeldt 30. marts 2022 fra mobile enheder

Lige så uinteressant og kedelig mad som bliver varmet op af folk der er ligeglade, men fin service de smiler da altid og er høflige

Dato for besøg: marts 2022
Tak, gudbjarturpetursson
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. april 2022

Hej,
Tak for din anmeldelse
Vi er kede af, at maden ikke var tilfredsstillende - vi noterer din feedback til restauranten, så vi kan arbejde på at forbedre os
De bedste hilsner, Henriette//Jensens Bøfhus

Anmeldt 13. februar 2022

Værste oplevelse ever !
Jeg har aldrig haft så dårlig af et oplevelse som igår i Jensens bøfhus i Kolding . Vi var 3 gutter afsted , havde bestilt forretter og hovedretter. Vi ventede 45 min på forretter først. Der reagerede vi ikke, men så gik der over 1 time og 20 minutter på vores hovedret. Og vi kunne simpelthen ikke forstå ventetiden, da jeg kaldte på en tjener og sagde vi havde ventet over en Time på vores mad. Hendes svar var, “jeg har ikke kørt jeres bestilling igennem” , og at vi skulle vente 40 min mere !

Jeg har aldrig fået så dårlig af en oplevelse før!

Jeg vil ikke anbefale Jensens bøfhus til nogen som helst !

Dato for besøg: februar 2022
1  Tak, 769kabirk
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. februar 2022

Hej,
Det er meget beklageligt, at I har oplevet ekstra ventetid Du er altid velkommen til at skrive til os på info@jensens.com, hvis du gerne vil i dialog med os og restauranten omkring dit restaurantbesøg. I mailen må du gerne oplyse dato, restaurant og beløbet, du har betalt, så vi kan finde din kvittering
De bedste hilsner fra Henriette/Jensens Bøfhus

Anmeldt 23. januar 2022

Var på besøg i Kolding Storcenter. En virkelig dårlig oplevelse. Bestikket var beskidt, ordren blev leveret forkert af 2 omgange, men hvad er vigtigst - kødet lugtede virkeligt dårligt. Som en gammel sur prut :(. Det var så tydeligt, at det er vildt for mig, at personalet ikke har reageret overhovedet. Man skulle tro de var ligeglade.
Maden tog en time om at blive leveret, så vi kunne ikke nå at vente på en ny omgang, som de tilbød (ikke at vi havde lyst), da vi skulle i biografen efterfølgende. Meget skuffet. Vi fik dog stadig lov til at betale for resten uden rabat - drikkevare + en enkelt børnemenu. 170 kr for drikkevare og nogle nuggets. Suk. Hvis det var det vi havde gået efter, så havde vi aldrig gået på Jensens.

Dato for besøg: januar 2022
Tak, 507kasperr
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 24. januar 2022

Hej Kasper,
Tak for din anmeldelse
Det er meget beklageligt, at I har haft denne oplevelse Du er altid velkommen til at skrive til os på info@jensens.com, hvis du gerne vil i dialog med os og restauranten omkring dit restaurantbesøg. I mailen må du gerne oplyse dato, restaurant og beløbet, du har betalt, så vi kan finde din kvittering
De bedste hilsner fra Henriette/Jensens Bøfhus

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

De har ikke styr på serveringen, bøfferne var middelmådige og fyldt med sener og fedt.
Forret og hovedret blev serveret samtidigt og deres undskyldning var at der var min egen skyld, da havde jeg havde lavet én samlet bestilling. Godt at jeg ikke også bestilte dessert.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, JanN_DK
Jensens-Bofhus, Gæsteansvarlig hos Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Hej Jan,

Tak for din anmeldelse
Vi er kede af, at maden ikke levede op til forventningerne Hvis du har bestilt gennem vores app, skal man være opmærksom på at fx forret og hovedret skal bestilles over to omgange, da bestillingen går direkte til køkkenet. Dette er også beskrevet i vores guide til appen. Vi noterer selvfølgelig din feedback, så vi kan arbejde på en bedre løsning

De bedste hilsner, Henriette//Jensens Bøfhus

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Kolding Storcenter, kiggede også på

Har du været i Jensens Bøfhus Kolding Storcenter? Fortæl om dine oplevelser!