“Gennemført kvalitet”

nr. 2 af 136 Restauranter i Kolding
Køkkener: Dansk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Frokost
Beskrivelse: Madkælderen på Koldinghus er en gourmet restaurant i øjenhøjde placeret i den historiske kælder under slottet på Koldinghus. Hver dag til frokost serverer vi i Madkælderen Koldinghus en klassisk dansk frokostbuffet med et udvalg af det bedste fra det traditionelle, danske frokostbord tilberedt af sæsonens danske råvarer. Vores klassiske frokostbuffet består bl.a. af forskellige sild, rejer, pandestegt fiskefilet, ribenssteg, frikadeller og meget mere. (Se hele buffen på vores hjemmeside) Hver torsdag, fredag og lørdag byder vi på Aften i Madkælderen - en gourmetmenu med 6 serveringer. Her får du en unik helaftensoplevelse med aperitif og dagens snack, som bliver efterfulgt af 4 delikate serveringer. Menuen afspejler årstidens råvarer fra egnen omkring Kolding. Til Aften i Madkælderen serveres vin ad libitum samt kaffe og hjemmelavet sødt.
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Madkælderen har bevist at god kvalitet, et gennemført koncept, skarp betjening og lyst til leg i køkkenet er det der skal til for at skabe en madoplevelse helt i top. De historiske rammer er udnyttet til det optimale, hvilket kun forstærker den gode oplevelse. Er særligt godt træk er, at man selv vælger sin vin fra vinbuffetten. Godt tænkt

Tak, jan_t_henriksen

Anmeldt 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi gik ind i konceptet uden overhovedet at have undersøgt det nærmere. Vi forventede en almindelig Ala carte menú. Men blev istedet mødt af en fantastisk oplevelse i dejlige rammer. Nærværende personale som havde tid til at kredse om os, og sørge for at vi fik en forrygende oplevelse. Maden var præget af en danskhed med sans for detaljen og hvilke elementer og råvarer der kunne komplimentere hinanden. Min kæreste nød godt af vinmenuen som jeg kunne smage mig lidt til - den var okay, men ikke mere. Vil man have den fulde oplevelse skal man lade alkoholen stå og vælge deres juicemenú, her er der sørget for at alle smagssanser kommer i spil, og man får en god oplevelse der går fantastisk hånd i hånd med det serverede.
En vidunderlig oplevelse alt i alt, med intimitet, nærvær og en dans for smagsløgene i fokus.

Fantastisk koncept!

Tak, Gustav T
Anmeldt 30. juli 2020

Fantastiske omgivelser, med ekstraordinært personale. Virkeligt god mad, så er man i nærheden af Kolding, så er Madkælderen et besøg værd.

Tak, peterbI7438YG
Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god frokost.
Dansk frokost buffet hvor alt er lavet fra bunden. Fantastisk stemning i kælderen.
Vi kommer igen og igen.

Tak, Lucca123
Anmeldt 18. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk god aften med fremragende mad.
Smukke omgivelser og god betjening
Storytelling om råvarer mv

Tak, Jeanetteherse

Rejsende, der kiggede på Madkælderen Koldinghus, kiggede også på

Har du været i Madkælderen Koldinghus? Fortæl om dine oplevelser!