“Ice cafe og Aperol Spritz”
Anmeldelse af Café Klein

Café Klein
nr. 23 af 151 Restauranter i Kolding
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: På Cafe Klein laver vi FOOD WITH LOVE - for det smager altså bare bedst. Cafe Klein er en hyggelig cafe på Søndertorv i Kolding City direkte ved åen. Her får du dejlig vel tilberedt mad direkte fra måske Danmarks mindste køkken. Her laver vi FOOD WITH LOVE. Hver torsdag og fredag aften holder vi aften åbent og serverer 3 retter for 225kr. Om sommeren har vi udendørsservering direkte ved åen - og nogle dag også med live musik. Vi byder dig velkommen på Cafe Klein
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Her ved åen kan med side og nyde den bedste ice cafe og/eller en skøn aperol spritz. Smilende betjening

Dato for besøg: juli 2018
Tak, henrikdy
Tonni S, Ejer hos Café Klein, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. juli 2018

Tak for de pæne ord og velkommen igen☀️☀️☀️☀️

Anmeldt 16. juli 2018 fra mobile enheder

Jeg var af sted med Mødregruppe og da det var godt vejr besluttede vi at sidde udenfor. Vi bestilte hver noget at drikke og der var ikke noget at klage over. Den ene mor skal så have varmet en flaske og kommer tilbage med en uheldig oplevelse med personalet der har været uhøflige og belærende overfor hende. Da babyerne begynder at blive urolige går vi ind for at betale og får en kommentar omkring børnene med på vejen. Trods det at vi har vist hensyn og sad endda ude. Jeg har ellers før besøgt caféen og synes det plejer at være et hyggeligt sted.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Susanne J
Anmeldt 15. juni 2018 fra mobile enheder

Frisk og veltilberedt mad, gode spændende øl på kortet, ingen ventetid. Og prisen er helt fin. Skal helt sikkert prøve aftenkonceptet i nærmeste fremtid.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, mpl84
Anmeldt 29. april 2018

Var her til en tidlig frokost. Jeg fik brunch, min ven kyllingesalat. Vi var fuldt ud tilfredse med maden, servicen var rigtig fin og priserne rimelige. Når det er godt vejr kan man sidde ude ved åen.

Dato for besøg: april 2018
Tak, Charlotte R
Anmeldt 27. januar 2018 fra mobile enheder

En fantastisk god service og opmærksom personale. Maden kom hurtigt og smagte ganske godt. Portionerne var, så man kan blive mætte af dem. Rimelige priser og vi helt sikkert igen.

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Michael G

Rejsende, der kiggede på Café Klein, kiggede også på

Kolding, Sydjylland

Har du været i Café Klein? Fortæl om dine oplevelser!