“Arrangement med firmaet”
Anmeldelse af Marinaen

Marinaen
nr. 11 af 151 Restauranter i Kolding
Køkkener: Dansk
Beskrivelse: Mariaen Kolding ligger på Kolding Lystbådhavn med udsigt udover Kolding fjord. Marinaen ligger i gåafstand fra Kolding centrum/midtby og er derfor et yndet restaurant besøg for både forretningsforbindelser, familier, venner og turister. Marinaen Kolding serverer dagligt klassikere som pariserbøffen, fyldte rødspætter og muslinger. Så hvis du er en af dem der elsker havudsigt, hygge og mad så er Marinaen Kolding et sted der skal opleves.
Anmeldt 1. september 2018 fra mobile enheder

Vi var 30 kolleger som havde lejet vores eget lokale til sommerfest.
Beliggenheden er fantastisk og både mad og servering rigtig rigtig god.
Stedet er hyggeligt og jeg kommer gerne igen.

Tak, Svend K

Anmeldt 1. august 2018 fra mobile enheder

Bestilte New York steak og spareribs, ingen retterne skuffede Den hjemmelavede bearnaise sovs er en af de bedste jeg har fået. Spareribs var de bedste min hustru havde smagt, og der var rigeligt med kød på benene.
Det er et dejligt sted, med udmærket betjening. Kan kun anbefales.

1  Tak, Lars K
Anmeldt 22. juli 2018 fra mobile enheder

Skal du bruge et sted til frokost, aften eller selskab, så besøg Marinaen. Du bliver ikke skuffet. Skøn god mad, herlige vine, lækre omgivelser og frisk betjening. En varm dag er det perfekt at sidde udenfor Har holdt min søns konfirmation her og det blev en fantastisk fest og der var styr på alt, selv en pølsevogn kunne skaffes❤
I dag stod den så på spontan frokost med min mor og endnu en gang var det lige i skabet

1  Tak, GitteL77
Anmeldt 20. juli 2018

Besøgte dette sted til frokost efter forretningsmøde med kunde, vi fik begge et stjerneskud, som var udemærket tilberedt og serveret. Især den dejlige beliggenhed med et friskt pust havluft i denne sommervarme, er et stort plus.

Tak, Karsten H
Anmeldt 8. juli 2018 fra mobile enheder

I smukke omgivelser med en fabelagtig udsigt sad vi og drak en dejlig cappucino og en cafe latte.
Sød og perfekt betjening

Tak, Henrik D

Rejsende, der kiggede på Marinaen, kiggede også på

Kolding, Sydjylland

Kolding, Sydjylland

Har du været i Marinaen? Fortæl om dine oplevelser!