“Gyldne timer på den Gyldne Hane ”
Anmeldelse af Den Gyldne Hane

Den Gyldne Hane
nr. 20 af 147 Restauranter i Kolding
Køkkener: Dansk
Anmeldt for 22. juli 2017 fra mobile enheder

Stjerneskud og pariserbøf - flot anrettet med de bedste råvarer - en sand fornøjelse efter et besøg i Den Geografiske have og så kunne vi sidde udenfor med kig til den smukke gamle bygning.

Tak, jopi2016

Anmeldt for 20. juli 2017

Det skulle være en hyggelig aften , med troede vi god mad . Vi ventede i 55 min på vores 1. Hovedret og vi var 6 personer og havde valgt samme ret , derfor en meget dårlig oplevelse med så lang ventetid og ikke en undskyldning om ventetiden. Så bestilte vi dessert så ventede vi igen 45 min på 5ens desserter og fik så at vide de skulle først ha bagt nøddekurve .Kunne man ikke info om ventetiden med denne dessert så man havde et valg.

2  Tak, hannekj2017
Anmeldt for 18. juli 2017

Forretningsmiddag I rolige omgivelser, pariserbøf samt stjerneskud som ikke mangled noget I sprødhed, tilbehør eller hurtig samt korrekt betjening. Mine anbefalinger for en god frokost.

Tak, soren C
Anmeldt for 19. juni 2017

Vi havde bestilt bord til 4 personer. Da vi ankom blev vi spurgt om vi ønskede at sidde inde eller ude. Vi valgte at sidde inde og blev anvist et smukt pyntet bord, hvor dug og servietter matchede.
Tjeneren tilbød udover de 2 middagsretter man tilbyder søndag at vi kunne få koldrøget laks. Vi takkede nej og bestilte 2 Fyldte Rødspætter m. Rejer & asparges
Hertil nye kartofler, asparges sauce & friske grøntsager, og 2 Okse Ribeye Steak m. Ristede svampe, friske grøntsager, Hertil pommes rösti & sauce charon.
Vore drikkevarer blev leveret meget hurtigt og skænket op og prøvesmagt - perfekt.
Kort tid efter leverede huset en lille forret med lunt brød og smør. Tilpas til at vi ikke oplevede ventetid på den bestilte mad, som blev bragt ind og serveret.
Rødspætterne var store og meget lækre, og det samme var tilfælde med bøfferne. Tjenerne spurgte undervejs om vi manglede noget - om vi var tilfredse. Ja vi var ovenud tilfredse. Det var meget veltillavet mad, som smagte vidunderligt.
Vi føler fik fik meget for pengene og en sublim betjening. Der er ikke sidste gang vi besøger Den Gyldne Hane

Tak, Per L
Anmeldt for 13. april 2017 fra mobile enheder

Fin modtagelse i en rigtig hyggelig restaurant. Dejlig mad lavet at friske råvarer og det smagte virkelig godt. Havde barnebarn
med der fik ekstra opmærksomhed, som gjorde vi alle følte os rigtig velkommen. Vi kan varmt anbefale Den gyldne hane, og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, Ovebas

Rejsende, der kiggede på Den Gyldne Hane, kiggede også på

Har du været i Den Gyldne Hane? Fortæl om dine oplevelser!