152 US$
Priceline165 US$
Hotels.com152 US$
Travelocity152 US$
Anmeldt d. 21. september 2021

Jeg bruger altid Kolding Hotel Apartments når jeg er i Kolding. Det er dejligt centralt og man er ikke på et lille Hotel værelse men får en lille lejlighed i hjertet af Kolding, med udsigt til Koldinghus og slotsøen. Jeg har prøvet alle lejelighederne lille til stor og alle lever helt op til mine forventninger
Kan kun anbefale at prøve det næste gang i skal til Kolding
Mvh
Claus

Værelsestip: Har man handicap skal man oplyse det så man kan få en lejlighed ved jorden, der er næsten udsigt fra alle lejlighederne
Dato for ophold: september 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, clauss807
Kolding Hotel Apartments, Marketing hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. oktober 2021

Kære Claus
Tusind tak for dine flotte ord om os. Du fremhæver at du har prøvet at bo i mange af vores lejligheder og at de alle lever op til dine forventning - rigtig godt at høre!!

Anmeldt d. 3. august 2021

Vi boede i penthouse lejlighed og det var fin beliggenhed lige ned til Slotssøen og tæt på Slotsøbad og SPA. Synd at lejligheder ikke bliver vedligeholdt så godt og at rengøring ikke var helt i top da vi kom. Det er bare så vigtigt. Vi mødte venlighed i reception og der var god plads så alt i alt ok ophold men med lidt ekstra kreds for kunderne var man nok kommet igen

Dato for ophold: august 2021
Tak, 755helleb

Kære Helle
Mange tak fordi du deler din oplevelse hos os.
Vi ser meget positivt på din tilbagemelding og vil gøre alt hvad vi kan for at gøre oplevelsen endnu bedre til fremtiden.
Vores beliggenhed og vores service er vi meget stolte af, og jeg er glad for at denne også gjorde indtryk på dig.
Vi håber at se jer en anden gang.

Anmeldt d. 20. februar 2021

Flot lejlighed med udsigt over søen og Koldinghus slot. Mange spisesteder tæt på.
Desværre havde vi ingen dørmåtte og de ville ikke give os en i receptionen. For lidt plads til sko i entréen. Kun én vasketablet til opvaskemaskinen.

Dato for ophold: februar 2021
Tak, yavorm79
Heidi Walz, General Manager hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2021

Kære Yavor,

Mange tak for din anmeldelse og ros for vores lejlighed.
Du vil altid kunne få flere vasketabletter til opvaskemaskinen i receptionen gratis.

De bedste hilsner,
Kolding Hotel Apartments

Anmeldt d. 5. oktober 2020

Besøger Kolding Hotel Apartments for 3. gang i forskellige sammenhænge. Fremfor alt er boligerne rene og ligger smukt og centralt.
Der er, hvad der skal være i boligerne, og vi har ikke manglet noget.
Jeg synes, at dyner og betræk er et polyesterhelvede, hvilket påvirker min nattesøvn, men den øvrige familie var ikke generet

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, henriettel579
Kolding Hotel Apartments, Owner hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2020

Kære Henriette,

Mange tak for din anmeldelse og fine ord om os.
Vores dyner og betræk er lavet af allergivenlige materialer for at alle gæster uden bekymring kan overnatte hos os.

De bedste hilsner,
Frederik

Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

En meget interessant lejlighed med vinduer og skodder fra top til bund i stue og køkken alrummet. 1 master bed rum m dobbeltseng samt et værelse med 4 køjer. Vi boede på 2 sal med trappe. Lejligheden er moderne møbleret med læder sofa og stort spisebord. Parkering muligt men efter først til mølle princip, dog fine muligheder uden for med offentlig parkering. Virkelig dejlig atmosfære ved sø og Koldinghus og i byens gamle bydel med fine spise muligheder på café og restauranter. Dog mulighed for at bestille og spise morgenmad i hotellets egen cafe.

Dato for ophold: juli 2020
2  Tak, 519ulrikj
Kolding Hotel Apartments, Owner hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2020

Mange tak for de fine anbefalinger af Kolding Hotel Apartments.