152 US$
Hotels.com
Orbitz.com
Priceline165 US$
Anmeldt d. 5. oktober 2020

Besøger Kolding Hotel Apartments for 3. gang i forskellige sammenhænge. Fremfor alt er boligerne rene og ligger smukt og centralt.
Der er, hvad der skal være i boligerne, og vi har ikke manglet noget.
Jeg synes, at dyner og betræk er et polyesterhelvede, hvilket påvirker min nattesøvn, men den øvrige familie var ikke generet

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, henriettel579
Kolding Hotel Apartments, Owner hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. november 2020

Kære Henriette,

Mange tak for din anmeldelse og fine ord om os.
Vores dyner og betræk er lavet af allergivenlige materialer for at alle gæster uden bekymring kan overnatte hos os.

De bedste hilsner,
Frederik

Anmeldt d. 26. juli 2020 fra mobile enheder

En meget interessant lejlighed med vinduer og skodder fra top til bund i stue og køkken alrummet. 1 master bed rum m dobbeltseng samt et værelse med 4 køjer. Vi boede på 2 sal med trappe. Lejligheden er moderne møbleret med læder sofa og stort spisebord. Parkering muligt men efter først til mølle princip, dog fine muligheder uden for med offentlig parkering. Virkelig dejlig atmosfære ved sø og Koldinghus og i byens gamle bydel med fine spise muligheder på café og restauranter. Dog mulighed for at bestille og spise morgenmad i hotellets egen cafe.

2  Tak, 519ulrikj
Kolding Hotel Apartments, Owner hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2020

Mange tak for de fine anbefalinger af Kolding Hotel Apartments.

Anmeldt d. 25. juli 2020

Flot at opholde sig i dejlige lejligheder, når set nu skulle være. En lang periode p.g.a. vandskade i huset hjemme.

Oplevede de mange medarbejdere, som næsten var usynlige og gjorde et stort stykke arbejde.

Altid velkommen med et smil fra receptionen.

Kan varmt anbefales også til længere ophold.

mh

Lilly og Iver

Værelsestip: E212 et godt sted at opholde sig.
Dato for ophold: april 2020
Tak, IverS14

Kære Iver og Lilly

Mange tak for jeres anbefalinger af Kolding Hotel Apartments.
Vi sætter stor pris på at i kunne lide at bo hos os, og at lejligheden, omgivelserne og personalet også fik rosende ord med sig.

Mange tak, i er meget velkomne igen en anden gang, om det skulle blive nødvendigt.

Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi boede 2 dage på Kolding Hotel Apartments og alt i alt var det et fint ophold.
Lejligheden er fin, men lidt slidt. De ligger meget smukt med udsigt til søen og Koldinghus. Man kan praktisk talt låne alt i deres reception og der ligger en lille bog, som fortæller om det.
Flere skabe, knager eller anden opbevaringsmulig er ønskeligt. Støvsugeren står i skabet i soveværelse og jeg havde ikke lyst til at hænge mit tøj der.
Lejlighederne er ikke-ryger lejligheder, man da de ligger meget tæt og der ryges lige udenfor kan man ikke undgå røg/røglugt. I kunne med fordel lave et rygeområde, så der kun kan ryges et sted.
Lejlighederne har store vinduespartier og man er derfor lidt eksponeret i dem med mindre man trækker gardinerne for. Og hvis man har vinduerne åbne kan man høre de andre beboere.
Morgenmaden koster 119 kr. er dyr i forhold hvad den indeholder.

Tak, Kosmos1963

Mange tak for din anmeldelse af Kolding Hotel Apartments.
Dejligt at i har bemærket og kan lide vores gratis låneservice, hvor vores gæster kan finde alt lige fra spil til makeupspejl, grill, bøger og meget andet.
Ved en fremtidig renovering noterer jeg dine forslag til forbedringer med hensyn til opbevaringsmuligheder.
En del af vores lejligheder har store vinduespartier, der giver et godt lysindfald fra Søen og Koldinghus. Vi har dog også lejligheder i de faste bygninger mod gade og gård, hvor vinduerne er helt normal størrelse. Dette kan ses på billeder på vores hjemmeside, hvorfra man kan booke og vælge lejlighedstype.

Det vil glæde os at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 21. juli 2020

Dejlig velindrettet lejlighed. Vi boede i gård lejlighed 224. Pænt og rent og velholdt. Gode senge og masser af puder. Dejlig roligt område at gå tur i. Stor svømmehal lige ved siden af med lange åbningstider. Roligt område og hjælpsom reception. Hyggelig by i gåafstand fra hotellet.

Tak, 614jannik

Kære Jannik

Mange tak for din anmeldelse af Kolding Hotel Apartments.
Dejligt at høre at i nød jeres ophold.
Vi håber at se jer igen en anden gang.