Anmeldt d. 21. juli 2020

Dejlig velindrettet lejlighed. Vi boede i gård lejlighed 224. Pænt og rent og velholdt. Gode senge og masser af puder. Dejlig roligt område at gå tur i. Stor svømmehal lige ved siden af med lange åbningstider. Roligt område og hjælpsom reception. Hyggelig by i gåafstand fra hotellet.

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 614jannik
Kolding Hotel Apartments, Owner hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. august 2020

Kære Jannik

Mange tak for din anmeldelse af Kolding Hotel Apartments.
Dejligt at høre at i nød jeres ophold.
Vi håber at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

Vi havde et dejligt ophold på Kolding Hotel Apartments i en lejlighed med smuk søudsigt, praktisk indretning og hyggelig stemning. Børnene nød søen, legepladsen og muligheden for at lukke døren ind til fint børneværelse. Vi nød at sidde ude om aftenen og hyggelig gåtur i Kolding.
Virkelig dejligt sted - kan i høj grad anbefales!

Dato for ophold: juli 2020
Tak, malouh475

Kære Malou

Mange tak for din anmeldelse af Kolding Hotel Apartments.
Vi er glade for at i havde en dejligt ophold, samt at i nød omgivelserne.

Vi håber at se jer igen en anden gang, hvor i skal være meget velkomne.

Anmeldt d. 21. oktober 2019

Virkelig flotte og dejlige lejligheder midt i centrum af Kolding. Vi boede desværre ud til gaden hvor der var rigtig meget larm både fredag og lørdag nat, da der ligger værtshuse i nærheden, det er lidt øv at skulle sove med ørepropper, men de var der i det mindste. Fantastisk badeland i gå afstand.
Larmen er det eneste der gør at vi ikke kan give stedet topkarakter.

Tak, Tine T
KoldingHotelApt, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Kære Tine

Mange tak for din anmeldelse af Kolding Hotel Apartments.
Vores lejligheder er opdelt i gade, Gård og lejligheder beliggende ved Søen.
De lejligheder som er beliggende ud mod gården og ved søen, kunne være en mulighed i weekender hvor der kan være larm fra Låsbygade.
Dejligt at I kunne lide vores lejligheder og at i fil besøgt Slotssøbadet, som ligger lige ved siden af os.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Var her med familien, det er nogle store rummelige lejligheder. Vi var 4 og der var 2 værelser, et med dobbelt seng og et med 2x2 køje senge så der var masser at plads til ungerne. Stedet ligger helt perfekt lige ud til Kolding så og Kolding hus. 50 meter væk ligge det fedeste vandland

Tak, allanb242

Kære Allan

Mange tusind tak for din anmeldelse. Dejligt at i kan lide vores lejligheder og beliggenhed, samt Slotssøbadet som ligger ved siden af os.
Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. oktober 2019

Rigtig God beliggenhed
Gennemført koncept med fokus på velvære og næredygtigtighef og meget fine og rene lejligheder og venligt personale.
Tæt på svømmehal og by, hvor børnene selv kunne tage afsted.
Kan varmt anbefale stedet

Tak, ANNELPE

Kære Gæst

Mange tak fordi I anbefaler Kolding Hotel Apartments og giver os 5 ud af 5 point.
Vi vil glæde os til at se jer igen en anden gang.