Anmeldt d. 18. oktober 2019 fra mobile enheder

Var her med familien, det er nogle store rummelige lejligheder. Vi var 4 og der var 2 værelser, et med dobbelt seng og et med 2x2 køje senge så der var masser at plads til ungerne. Stedet ligger helt perfekt lige ud til Kolding så og Kolding hus. 50 meter væk ligge det fedeste vandland

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, allanb242
KoldingHotelApt, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2019

Kære Allan

Mange tusind tak for din anmeldelse. Dejligt at i kan lide vores lejligheder og beliggenhed, samt Slotssøbadet som ligger ved siden af os.
Vi glæder os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 18. oktober 2019

Rigtig God beliggenhed
Gennemført koncept med fokus på velvære og næredygtigtighef og meget fine og rene lejligheder og venligt personale.
Tæt på svømmehal og by, hvor børnene selv kunne tage afsted.
Kan varmt anbefale stedet

Dato for ophold: oktober 2019
Tak, ANNELPE

Kære Gæst

Mange tak fordi I anbefaler Kolding Hotel Apartments og giver os 5 ud af 5 point.
Vi vil glæde os til at se jer igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. august 2019 fra mobile enheder

Først og fremmest ligger lejlighederne helt fantastisk , ned til søen , ved siden af Koldinghus og midt i byen , mere kan man ikke forlange
Lejlighederne er rummelige , indrettet til familiebrug. God detalje er dekorationen med aktivitetsmuligheder
Der var rent og pænt
Service i receptionen var god , og morgenmaden overraskende fin, i hyggelig lounge
Eneste minus var at da vi bookede lejligheden var der kun billeder af lejlighederne i de fine tårne , men vores var placeret i den langt mindre charmerende hovedbygning , faktisk lige over receptionen ,, iøvrigt var der i denne del lidt larm hen på aftenen
Men alt i alt en positiv oplevelse

Dato for ophold: august 2019
Tak, TorbenS_12
koldinghotelapa, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. august 2019

Tak for feedback, vi er glade for at i kunne lide vores lejligheder og indretningen i disse.
Vi har netop i disse dage fotograf til at tage billeder af alle vore bygninger, som vil blive lagt på diverse bookingkanaler.
Således vi bedre kan illustrere både gade, gård og sø lejligheder.
Det vil glæde os at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 24. juni 2019 fra mobile enheder

Bookede lejligheden ifm et kursus, hvor familien skulle med. Valgte at betale for sø udsigten og anmode om at komme så højt som muligt. Begge ønsker gik i opfyldelse, fantastisk lejlighed, 2 værelser, bad og køkken alrum, med den fedeste udsigt og 10m til søen. Hvis det man mangler ikke er i lejligheden, kan det lånes i receptionen.

Dato for ophold: juni 2019
Tak, JimmyV101
koldinghotelapa, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. juni 2019

Kære Jimmy
Mange tak for din anmeldelse.
Jeg er glad for at vi kunne imødekomme begge dine ønsker og at dit ophold levede op til forventningerne.
Håber at se dig på hotellet snart igen.

Anmeldt d. 21. maj 2019

Flot beliggenhed med forskellige lejlighedstyper ned til søen. Lejlighederne er med glaspartier, hvilket gør, at alle kan kigge ind medmindre du trækker for. Sølejlighederne ligger dog i hovedbygningen og derfor ingen vindueskiggere. Stor og lys lejlighed, dog lidt slidt og ikke super rent. Der mangler lidt detaljer hist og her, især hvis du bor der i længere tid – knager i soveværelserne og reol/hylder/knager eller lignende på hemsen og afsætningshylde i badet osv. Derudover er der en super mærkelig løsning med et køleskab nærmest inde i et skab, hvor du så ikke kan lukke døren.

Vi havde læst om de forskellige services, der tilbydes, men blev noget overrasket over, at receptionen, butikken, morgenmadscaféen og loungen hvor der kan nydes gin/vin er et og samme sted. De skulle være gineksperter, men det var ikke alle receptionister som jo så også skulle udgøre det for bartendere, som havde lige meget viden. Vi havde også læst om muligheden for tilkøb på stedet – bestilling af tapas, hvor man bestiller om morgenen og så kan afhente om aftenen, men dette havde vi åbenbart misforstået ifølge en meget lidt informativ og serviceminded receptionist. Man kan åbenbart kun få tapas, hvis man har bestilt et tapasophold. Fair nok hvis vi har misforstået oplysningerne på hjemmesiden, men det havde været rart med mere imødekommenhed i stedet for en total afvisning. Heldigvis var der en anden flink medarbejder, der kunne anbefale et pizzasted.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, MN2300
heidiwJ7922XE, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. maj 2019

Kære kunde

Mange tak for din anmeldelse. Jeg er rigtigglad for at du kan lige vores beliggenhed. Vores sø-lejligheder ligger nede ved søen, med udsigt til søen - og ikke i hovedbygningen. Rigtig mange kunder er specielt glade for de store vinduespartier, idet lyset og udsigten, derved bedre kan nydes. Der er gardiner og/eller persienner i alle lejligheder. Vores Lounge og morgenmad, samt reception er i samme lokale. Vi har lige fået udbygget med et lækkert orangeri, som jeg håber i også nåede at nyde.
Det er korrekt at der kan bestilles tapas til dagen, så længe man bestiller inden kl. 12.00. Jeg beklager hvis du er blevet misinformeret. Vi er placeret midt i Kolding by, med rigtig mange restauranter rundt om os, dette nyder vores gæster godt af hver eneste dag. Jeg håber at se dig igen en anden gang.