Anmeldt d. 9. maj 2019 fra mobile enheder

Det er bare mit favorit sted
Mange forskellige lejligheds typer. Men samme koncept. Så man er altid hjemme uanset hvilken lejlighed man får.
Og så er beliggenheden jo bare så perfekt.
Kommer jo igen og igen

Hammer

Dato for ophold: maj 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lars H
heidiwJ7922XE, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2019

Kære Hammer

Mange tak for din anmeldelse, den er yderst værdsat.
Vi glæder os hver eneste gang du kommer til at byde dig velkommen.

Mange tak.

Mange hilsener,
Heidi

Anmeldt d. 6. maj 2019 fra mobile enheder

Det er mit fjerde besøg i hotel lejlighederne. Standarden denne gang var ikke høj, der var meget forsinket nøgle udlevering, vi blev ikke tilbudt en kop kaffe, men måtte vente, og ventetiden blev forlænget tre gange, vi fik ikke nogen forklaring på, hvorfor de var forsinkede: da vi endelig kom op i lejligheden var gulvet meget beskidt, der manglede bestik, spækbræt og en tallerken.
Der var ingen varme på, lejligheden var iskold, selvom den havde været beboet før vi kom. Så alt i alt en skuffende start. Men lejlighederne ligger utrolig centralt, men prisen er høj for en iskold og snavset lejlighed.

Dato for ophold: maj 2019
Tak, HanneP740
koldinghotelapa, Gæsteansvarlig hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. maj 2019

Kære Hanne

Vi beklager at du har haft denne oplevelse hos os. Det er bestemt ikke den service vi er vant til at levere og vi vil tage hånd om det.
Det er vigtigt for os at vores gæster kommer igen og igen, som du har gjort, og vi håber at du på trods af dette vil komme at besøge os igen.
Jeg vil give dig et kald på telefonen.

Med venlig hilsen
Heidi

Anmeldt d. 24. april 2019

Dejlig beliggenhed - vi nød at være på hotellet - dejlig udsigt til Koldinghus og slotsø - legeplads til vores søn og super ishus lige ved siden af. Dejlig morgenmad og rigtig god lejlighed for familie.

Værelsestip: Some rooms have fantastic view to the Lake - select this if possible
Dato for ophold: april 2019
Tak, Lisbeth_Kbh
KoldingHotelApt, Marketing hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Mange tak for din anmeldelse. Vi er glade for at I havde et godt ophold hos os og at I kunne lide vores dejlige belligenhed. Vi håber I har lyst til at vende tilbage en anden gang.

Anmeldt d. 15. februar 2019

Beliggenhed er perfekt lige i centrum. Værelset var der larm fra brosten på vejen selvom vi havde valgt gårdlejlighed vendte vores vinduer i soveværelset mod gaden, Morgenmadsbuffet er ok, men lidt som vandrehjem med Færdigpandekager,færdig kartofler og færdig frikadeller, ikke meget laver fra bunden og der blev ikke fyldt op særligt hurtigt og heller ikke ryddet af fra bordet.
Ingen roomservice selvom det hedder lejlighedshotel, så ingen rengøring, ingen nye håndklæder eller tolietpapir under opholdet, dette er ok hvis det var beskrevet som lejlighed og ikke som lejlighedshotel. De lejlighedshoteller vi har boet på havde roomservice .

Værelsestip: Værelser hvor vinduer ikke vender mod vejen.
Dato for ophold: februar 2019
Tak, Katrine P

Mange tak for din anmeldelse. Vi sætte stor pris på din feedback.

Det er rigtigt, at vi ikke har roomservice i vores lejligheder. Vi håber til gengæld, at I kunne gøre brug af udvalget i vores butik i receptionen. Vi har heller ikke daglig rengøring, da de færreste ønsker det. Til gengæld er det muligt at bestille en ekstra rengøring og man kan altid hente rene håndklæder og toiletpapir i receptionen. Bor man her i en længere periode er der ugentlig rengøring.

Det er meget beklageligt, at I har fået en lejlighed med soveværelser ud mod gaden, når I havde bestilt en gårdlejlighed. Vi håber, at vores personale kunne hjælpe jer under opholdet. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så vi kan undgå dette i fremtiden. Hvis du har mulgihed for det, må du derfor meget gerne sende en mail til Heidi@koldinghotelapartments.dk?

De bedste hilsner
Signe Pedersen

Anmeldt d. 2. maj 2018

Virkelig flot beliggenhed ned til Slotssøen og Koldinghus. Dejlig centralt i Kolding midtby. Gode parkeringsforhold (husk betaling er billigere i receptionen end i automaterne). Selve lejligheden er ved at være lidt slidt, sengen meget blød, møbler sat godt til og meget i lejligheden trænger til renovering. Vi havde en sølejlighed med 3 soverum. Køjesenge er kun til små børn. Prisen er for høj medmindre man vil betale en del for udsigten.

Værelsestip: Spørg efter Sølejlighed så har du i det mindste en flot udsigt :)
Dato for ophold: maj 2018
Tak, Kim_Kolding
KoldingHotelApt, PR-chef hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2018

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for din feedback

Vi er glade for at du kunne lide vores centrale belligenhed og udsigten til Koldinghus og Slotssøen.

Alle vores lejligheder og møbler bliver løbende malet og vedligholdt. Så vi er virkelig kede af at høre, at du har fået en lejlighed,der har været slidt. I 2019 påbegynder vi et større omfattende renoveringsprojekt, hvor alle lejligheder bliver renoveret og opdateret.

Vi håber, du har lyst til at vende tilbage og opleve vores nye lejligheder.

De bedste hilsner
Signe