Anmeldt d. 15. februar 2019

Beliggenhed er perfekt lige i centrum. Værelset var der larm fra brosten på vejen selvom vi havde valgt gårdlejlighed vendte vores vinduer i soveværelset mod gaden, Morgenmadsbuffet er ok, men lidt som vandrehjem med Færdigpandekager,færdig kartofler og færdig frikadeller, ikke meget laver fra bunden og der blev ikke fyldt op særligt hurtigt og heller ikke ryddet af fra bordet.
Ingen roomservice selvom det hedder lejlighedshotel, så ingen rengøring, ingen nye håndklæder eller tolietpapir under opholdet, dette er ok hvis det var beskrevet som lejlighed og ikke som lejlighedshotel. De lejlighedshoteller vi har boet på havde roomservice .

Værelsestip: Værelser hvor vinduer ikke vender mod vejen.
Dato for ophold: februar 2019
Tak, Katrine P
KoldingHotelApt, Marketing hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2019

Mange tak for din anmeldelse. Vi sætte stor pris på din feedback.

Det er rigtigt, at vi ikke har roomservice i vores lejligheder. Vi håber til gengæld, at I kunne gøre brug af udvalget i vores butik i receptionen. Vi har heller ikke daglig rengøring, da de færreste ønsker det. Til gengæld er det muligt at bestille en ekstra rengøring og man kan altid hente rene håndklæder og toiletpapir i receptionen. Bor man her i en længere periode er der ugentlig rengøring.

Det er meget beklageligt, at I har fået en lejlighed med soveværelser ud mod gaden, når I havde bestilt en gårdlejlighed. Vi håber, at vores personale kunne hjælpe jer under opholdet. Vi vil meget gerne høre mere om din oplevelse, så vi kan undgå dette i fremtiden. Hvis du har mulgihed for det, må du derfor meget gerne sende en mail til Heidi@koldinghotelapartments.dk?

Signe Pedersen

Anmeldt d. 2. maj 2018

Virkelig flot beliggenhed ned til Slotssøen og Koldinghus. Dejlig centralt i Kolding midtby. Gode parkeringsforhold (husk betaling er billigere i receptionen end i automaterne). Selve lejligheden er ved at være lidt slidt, sengen meget blød, møbler sat godt til og meget i lejligheden trænger til renovering. Vi havde en sølejlighed med 3 soverum. Køjesenge er kun til små børn. Prisen er for høj medmindre man vil betale en del for udsigten.

Værelsestip: Spørg efter Sølejlighed så har du i det mindste en flot udsigt :)
Dato for ophold: maj 2018
Tak, Kim_Kolding
KoldingHotelApt, PR-chef hos Kolding Hotel Apartments, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. december 2018

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for din feedback

Vi er glade for at du kunne lide vores centrale belligenhed og udsigten til Koldinghus og Slotssøen.

Alle vores lejligheder og møbler bliver løbende malet og vedligholdt. Så vi er virkelig kede af at høre, at du har fået en lejlighed,der har været slidt. I 2019 påbegynder vi et større omfattende renoveringsprojekt, hvor alle lejligheder bliver renoveret og opdateret.

Vi håber, du har lyst til at vende tilbage og opleve vores nye lejligheder.

Anmeldt d. 15. marts 2018

Har netop nydt et behageligt ophold i en sø- lejlighed. Udsigten er forrygende. Glas fra gulv til loft i opholdsstue så man kan nyde den smukke udsigt, over sø og Koldinghus.
Blev modtaget af den sødeste receptionist, der nøje beskrev, alt om stedet. Minus Køjeseng, med slidte madras. Av av ryg. Morgen mad var spændene med mange udsøgte, lækkerier.
Kommer gerne igen.

Værelsestip: Få en lejlighed med udsigt
Dato for ophold: marts 2018
Tak, 119betinaskov

Hej Betina

Mange tak for din anmeldelse
Vi er glade for feedbacken. Vi er kede af at høre, at madrassen i køjesengen var slidt. Det har vi taget til efterretning.
Vi er til gengæld rigtig glade for at høre, at du kunne lide vores receptionist, morgenmad og vores dejlige udsigt til Slotssøen.

Vi håber, du har lyst til at vende tilbage en anden gang - denne gang med en bedre madras

Anmeldt d. 13. marts 2018

Dejlig beliggenhed og sjovt byggede hotellejligheder med egne køkkener og god parkerings forhold. lige lige nedenfor Koldinghus i gåafstand. Meget åbne facader i glas i det meste af lejlighederne, så der skal trækkes en del gardiner for, for at være lidt sig selv. men gode muligheder for billige overnatniger for flere personer i samme lejlighed.

Dato for ophold: januar 2018
Tak, Tixrix

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for feedback. Vores store glas partier deler ofte vandene blandt vores gæster. Hvor nogle er rigtig glade for de åbne facader og udkigget til søen og området, fortrækker andre vores lejligheder, der ligger i hovedbygningen og som ikke er helt så åbne.

Vi kigger også hele tiden nye muligheder, der kan tilgodese begge behov, så lejlighederne så at sige kan være både både "åbne og lukkede" - uden at det går ud over den gode udsigt.

Anmeldt d. 27. december 2017 fra mobile enheder

Dette er et rigtigt dejligt sted. Nyder lejligheden. Den ligger meget centralt og dog stille. Dejlig udsigt til søen der er et lille køkken med et par kogeplader køleskab og micro ovn med grill og almindelig opvarmening. Her vil jeg helt sikkert komme igen

Haanmer

Dato for ophold: oktober 2017
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lars H