“gode råvarer og historie om vin og mad”
Anmeldelse af Den Hvide Hest - Kolding

Den Hvide Hest - Kolding
nr. 39 af 137 Restauranter i Kolding

kommer igen, super kompetent betjening og vejledning i vine og madvalg.

besøgte Den hvide hest for første gang, en onsdag i maj 2022.

Dato for besøg: maj 2022
1  Tak, 547busterm

Anmeldt 27. maj 2022 fra mobile enheder

Vi besøgte Den hvide hest for første gang Kr Himmelfarts aften - havde fået det anbefalet af venner. Der var ikke mange gæster, men det var hyggeligt. God betjening og passende introduktion til mad og vin. Vi følte os godt hjulpet. Alle råvarer og tilberedning var virkelig af god kvalitet. Vi fik 5 retter og valgte med hjælp vin fra kortet.
Dejligt at Kolding er med på gourmet kortet.
Vi kommer igen!

Dato for besøg: maj 2022
Tak, Curiosity67555462633
Anmeldt 21. april 2022 fra mobile enheder

Vi ønskede en 5 retters menu men der var retter vi ikke brød os om. Vi var derfor ved at vælge fra A la carte menuen, men heldigvis tryllede de, så vi fik en ren 5 - retters velsmagende fiskemenu.
Venligt og professionelt personale.
Meget rimelige priser.
Kan varmt anbefales

Dato for besøg: april 2022
Tak, pholde
Anmeldt 30. december 2021 fra mobile enheder

Hyggelig indretning og behagelige stole.
Mega lækker frokost med super kompetent betjening og vejledning i vine og madvalg.

Dato for besøg: december 2021
Tak, 791rasmusc
Anmeldt 16. december 2021 fra mobile enheder

Formidabel mad, formidabel vin og formidabel betjening!
En fuldstændig ekstravagant oplevelse!
Det er bestemt ikke sidste gang jeg har været på den hvide hest!
Tak for en dejlig aften

Dato for besøg: december 2021
Tak, AndreasV998

Rejsende, der kiggede på Den Hvide Hest - Kolding, kiggede også på

Sønder Stenderup, Kolding

Har du været i Den Hvide Hest - Kolding? Fortæl om dine oplevelser!