Karen J

Fantastisk

Anmeldelse af Hotel Koldingfjord
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 28. mar. 2024fra mobile enheder
Fantastisk beliggenhed. Rent og venligt personale. Sov fantastisk i Skovly afdeling. Kan anbefale 1. Sal og op. Vi havde vinduer ud til trækronerne.

God morgenmad og lækker aftensmad, både kødspiserne og vegetarerne var glade. Dog lidt dyre vine.
Dato for ophold: marts 2024
Problemer med denne anmeldelse?
4.5 km fra Hotel Koldingfjord
6.4 km fra Hotel Koldingfjord
    1.114 kr.
4.8 km fra Hotel Koldingfjord
Bar/lounge
Dobbeltværelse med eget bad og spisebord. Plads til ekstra opredning
  • eDreams
      1.028 kr.
    6.5 km fra Hotel Koldingfjord
    Vis flere hoteller i Kolding
    Anmeldt d. 31. august 2023 fra mobile enheder

Dejligt område ude i naturen. Men vi var noget overrasket over at baren kun bestod af tag-selv fra et køleskab med dermed begrænset udvalg. Maden i restauranten var et café eller kantine lignende udvalg af retter. Det var vi meget skuffede over, men vi kunne jo bare have læst ordentligt om stedet inden vi bookede.

Dato for ophold: august 2023
    Tak, Brian J
    Anmeldt d. 11. august 2023

Skøn junior suite med vidunderlig udsigt. Meget fin service både i reception og i restaurant.
    Veltillavet og dejlig mad, både aftensmad og morgenmad
    Et hotel, der er smukt, velholdt og med fantastisk atmosfære.

Dato for ophold: juli 2023
    Tak, Rejselysten0909
    Anmeldt d. 30. juli 2023

En overnatning i familieværelse. Dejligt stort værelse til 2 voksne og 2 børn. Dejlige senge og god plads. Naturen og området er helt fantastisk og dejligt lige ud til Kolding Fjord. Der var dog fuldt booket til morgenmaden og vi havde svært ved at finde pladser, for bordene var ikke ryddet af og der var ikke fyldt op med morgenmad. Vi skulle vente rigtig længe. Det virkede som om at de ikke var helt gearet i restauranten til fuldt hus til morgenmad.

Dato for ophold: maj 2023
    Tak, Lone S
    Anmeldt d. 5. februar 2023 fra mobile enheder

Tog forskud på vores sølvbryllupsdag på Koldingfjord.
    Man bliver helt afhængig af stedet med hotellets beliggenhed, udsigt og personalets betjening.
    Alt spillede.
    Vi fik indlogeret os på junior suite med balkon, hvor vi fik den flotteste udsigt mod øst ved solopgangstid.
    Behagelig og professionel betjening ved vores besøg i aften restauranten.
    Vi har fundet vores perle.
    Vi kommer igen.

Dato for ophold: februar 2023
    Tak, janhR1062QF
    Anmeldt d. 16. oktober 2022

Vi var på weekend med venner med en overnatning på Koldingfjord. Værelserne var fine of rene. I baren tog det lang tid, inden en ansat fjernede peanuts og flasker fra et lille bord i baren - vi ville gerne have et glas vin inden maden. Der var ikke meget at vælge i mellem på menukortet, og som det blev påpeget med sur mine, var der ingen forretter. Vores dampede torsk var dog nok den mindste portion (max. 3 bidder), vi længe havde set. Mere snack-størrelse. Der gik desuden 45 minutter fra bestilling til den første ret kom - og man sad i støj hele vejen i madsalen. Kaos ved køren til morgenmaden - og der stod ellers på vores infoskriv, at der var reserveret bord til os.

Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, joansV6549AF