183 US$
Gratis afbestilling indtil d. 04.06.22
Priceline
183 US$
Gratis afbestilling indtil d. 03.06.22
Book nu, betal under opholdet
Hotels.com169 US$
Travelocity169 US$
Tripadvisor169 US$
Anmeldt d. 8. september 2021 fra mobile enheder

Vi afholdte et to dages seminar. Et og super velfungerende hotel med høj service. Både fra bookning og under afholdelsen. God restaurant med godt vinkort. Gode faciliteter og værelser samt smuk beliggenhed. Her kan du få alle ønsker opfyldt.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, rasmusgr_nborgb
Anmeldt d. 30. august 2021

Rigtig god service, venlig og imødekommende personale, som altid er klar på at hjælpe.
Rigtig god mad og drikkelse.
Vidunderlige omgivelser at opholde sig i
Et sted man bliver afhængige af og vender tilbage til.

Tak, 575merl
Anmeldt d. 25. august 2021

Vi har taget ophold på Koldingfjord, gennem flere år. 2021 var ikke imponerende. Maden var god, men så heller ikke mere. Servering meget svingende, nogle søde og informerende, andre fortravlet og fraværende. Vi opgav at få den bestilte kaffe efter maden, idet personalet var fortravlet. Mangel på personale? Uvist, men pris og antal besøgende på stedet var højt nok. Lidt stressende omkring morgen buffet, manglende bord trods forudbestilling. Vi havde 3 dages ophold og hver dag bød på nye måder, at blive mødt på - lidt svært at navigere i som gæst!

Tak, Henrik L
Anmeldt d. 22. august 2021

Endnu et dejligt og hyggeligt besøg på det charmerende hotel med det fantastiske personale
Det var dejligt allerede ved ankomsten at høre stemmer fra mødelokaler som tegn på, at også denne aktivitet allerede er godt i gang igen
Og Koldingfjord har vist noget af den bedste hotelmorgenmad i Danmark, UHMM

Tak, hba666
Anmeldt d. 18. august 2021

Det var igen en dejlig oplevelse at være på Hotel Koldingfjord. Smukke bygninger, dejlige omgivelser med en fantastisk udsigt. Dejligt værelse med en masse dagslys flotte og behaglige møbler samt et lækker badeværelse. Det er også en oplevelse at gå rundt i bygningerne hvor der er danske design møbler, billeder, sculpture af danske kunstner. Desuden er der mange Jullemærker på væggene.
Meget imødekommende personale alle steder med et højt service niveau.
Det eneste jeg savnet var at der var Julemærker fra alle udgivelse år.
Endnu engang tak for et dejlig ophold. I be back!
Troels Vebner

Tak, Troels V