153 $
Expedia.com153 $
Priceline
eDreams170 $
Anmeldt d. 28. juli 2021 fra mobile enheder

Vi nød de smukke omgivelser, der var kombineret med god opmærksom betjening af personalet. Vi nød en dejlig aftensmad og måske Danmarks bedste hotelmorgenmad som både var børnevenlig og voksenlækker!
Vi sender vores varmeste anbefalinger

Tak, Marlene K
Anmeldt d. 28. juli 2021

Det var en rigtig dejlig oplevelse for alle
Vi havde et dejligt værelse,
Maden var god og vi nød de dejlige omgivelser.
Det var dejligt at se de flotte bygninger, og at man har historien med, her tænker jeg på billederne i gangene, hvor man kan se renoveringen og hvordan der har set ud tidligere

Tak, gpthomsen
Anmeldt d. 27. juli 2021

Fantastisk flotte rammer - hotellet beliggende flot i skovområde med udsigt lige ned til Kolding fjord. Virkelig lækkert hotel, flot renoveret med historiske træk.
Meget høj service fra man træder ind i receptionen til betjening i restauranten. Høj kvalitet i alt -rengøringsstandarden høj og virkelig lækre værelser. Særdeles lækkert og spændende mad samt fantastisk morgenbuffet.
Et hotel som forener særdeles høj standard og alligevel emmer af afslappet atmosfære.
Kan på det varmeste anbefales. Vi kommer glad igen

Tak, birgitkrogsgaard
Anmeldt d. 27. juli 2021

Dejligt ophold, I skønne omgivelser, god betjening, der var dog ikke plads i restaurant og morgenspisning var delt op i hold dette skyldes nok Corona.
Har været her tidligere og vi kommer helt sikkert igen.

Tak, ilajos991206
Anmeldt d. 27. juli 2021

Skønt værelse i Skovly, utroligt roligt, skøn udsigt, skøn morgenbuffet, dejlig natur, tæt på byen- service i top det kan anbefales også til familier med børn. Vi stødte på alle aldersgrupper og hvis du vil - så tag en dukkert i fjorden lige ved hotellet.

Tak, oerbaekprivat