Anmeldt d. 20. januar 2020

Skønt hotel i smukke omgivelser
Venligt og flinkt personale
Skøn mad
Lækkert værelse med en fantastisk udsigt over fjorden
Det er nemt at komme til i bil
Mulighed for at gå nogle skønne turer og at tage ind til byen og lege tyrist

Dato for ophold: januar 2020
Tak, tjense575966
HelleRiemer, Salg- og marketingassistent hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. februar 2020

Kære tjense575966

Tak for din positive tilbagemelding på dit ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kollegaer og jeg, at du havde en god oplevelse hos os og frem for alt at du oplevede et smilende personale i hele huset.

Jeg kan anbefale, at du tilmelder dig vores nyhedsbrev, samt evt. nyhedsbreve fra Koldinghus og Trapholt, der løbende vil holde dig opdateret på nye spændende oplevelser i Kolding.

Anmeldt d. 20. januar 2020

Vi blev bedt om at forlade restauranten kl. 22.10 en lørdag aften, da vi var igennem 4 af ud af de 6 bestilte retter, da kokken åbenbart har fri kl. 22 . . Ganske pinlig oplevelse med 4 gæster på et dyrt ophold på Koldingfjord. Diskussionslysten tjener og pinligt optrin. Næste dag var morgenmaden til os heller ikke forberedt. Undgå vigtige gæster og forretningsforbindelser på dette hotel.

Dato for ophold: januar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, 858at
PederM254, Direktør hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. januar 2020

Kære 858at,
Tak for din tilbagemelding vedr. jeres besøg lørdag aften. Jeg vil meget gerne dybt beklage den meget uheldige oplevelse I har haft i forbindelse med besøget i vores restaurant. Det er absolut ikke den måde vi ønsker at betjene vores gæster på. Der skal altid være god tid til at nyde den bestilte menu. Jeg har naturligvis fulgt op på tilbagemeldingen og denne vil blive brugt konstruktivt i den videre udvikling af Hotel Koldingfjord.
Med venlig hilsen Peder J. Madsen, CEO, Hotel Koldingfjord

Anmeldt d. 12. januar 2020

Stadigvæk et fantastisk godt hotel med pragtfuld beliggenhed, god mad / betjening.
Hotellet var under en mindre renovering men stadig meget atraktivt.

Hvorfor skal anmeldelsen være på mindst 200 tegn, det er ulogisk, når man kan anmelde på mindre.

Tak, fritziceman

Kære fritziceman

Tak for din positive tilbagemelding på dit ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kollegaer og jeg, at du havde en god oplevelse hos os.

Anmeldt d. 7. januar 2020 fra mobile enheder

Rigtigt skønt hotel i dejlige omgivelser. Professionel betjening i et hotel hvor der er styr på indretning, mad, udsmykning, servicering mm. Værelserne er også velindrettede og vi manglede ikke noget. Vender gerne tilbage en anden gang.

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Hansen5771

Kære Hansen5771

Anmeldt d. 6. januar 2020

Opholdet var dejligt. God betjening med opmærksomme personaler omkring. Alt var rent og pænt og med en dejlig udsigt over fjorden. Gastronomien var helt i top. Morgenbuffen indeholdt alt så der var nok at vælge imellem.

Værelsestip: Vi havde et værelse som var rent og pænt. Meget hyggeligt og rummeligt. Det var det ypperste, dejligt.
Tak, bf0gt

Kære bf0gt

Jeg håber, at vi får mulighed for at byde dig velkommen igen ved en anden lejlighed.