Hotel Koldingfjord
  • Morgenmad inkluderet
99 $
78 $
  • Gratis parkering
Egtved Camping & Cottages(Egtved)(Meget for pengene!)
46 $
Villa Gertrud(Kolding)
TripAdvisor
TripAdvisor
Anmeldt for 18. april 2018

Fantastiske omgivelser.Hovedbygningen er så smuk. Maden var rigtig flot anrettet og smagte forrygende. Tiden til at spise menuen på var perfekt. Værelserne var pæne og der var det som skulle være på et hotelværelse.

Overnattede: marts 2018, rejste som par
Tak, M4933DJmaria
Majbritt L, Reception souschef hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede 3 uger siden

Kære M4933DJmaria,
Tak for din positive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kolleger og jeg, at I havde en god oplevelse hos os. Hvis I har lyst til at lære mere om husets historie, kan jeg henvise til vores hjemmeside, hvor man på sitet "Koldingfjord 100 år" i øverste højre hjørne kan læse meget mere om bygningerne og historien. Her er finder I også små videointerviews med bl.a. tidligere patienter og tidligere formand for Dansk Sygeplejeråd Kirsten Stallknecht.
Jeg kan anbefale, at I tilmelder jer vores nyhedsbrev, samt evt. nyhedsbreve fra Koldinghus og Trapholt, der løbende vil holde jer opdateret på nye spændende oplevelser i Kolding.

Anmeldt for 17. april 2018

Et rigtig dejligt ophold på Koldingfjord, som ligger smukt ned til fjorden. Dejlige store værelser , meget venligt og kompetent personale , rigtig dejlig mad . Der er en fin atmosfære , smukke lokaler, fin lille swimmingpool

Værelsestip: Fine store værelser
Overnattede: marts 2018, rejste med familie
Tak, B1416FQkarinb

Kære B1416FQkarinb,

Mange tak for din positive anmeldelse af Hotel Koldingfjord, det betyder meget for os at du har givet dig tid til at sætte ord på din oplevelse. Det glæder mig og mine kolleger at I har oplevet vores altid vedkommende personlige service.

Anmeldt for 17. april 2018

God betjening, dejlig mad. God beliggenhed, opfordrer til udendørs aktiviteter. Ligger centralt i forhold til oplevelser i Kolding. Ingen negative oplevelser.
Fin tur til Sygeplejemuseet. Vores tur var kombineret med Kultur - tur

Værelsestip: Gode og store værelser
Overnattede: april 2018, rejste med venner
Tak, bjensenaars

Kære bjensenaars
Tak for din positive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord.
Det glæder mine kolleger og jeg, at I havde en god oplevelse hos os.

Anmeldt for 17. april 2018

Det var en dejlig oplevelse for mine 2 døtre og jeg sammenholdt med en bogudgivelse på sygeplejemuseet.
Veltilrettelagt traktement fra hotellets side på museet til receptionen.
Ønsker at besøge Hotel Kolding fjord igen.

Overnattede: april 2018, rejste med familie
Tak, jyttekure

Kære jyttekure,

Mange tak for den flotte anmeldelse du har givet os. Det glæder os, at I havde et dejligt ophold på Hotel Koldingfjord i forbindelse med Gunilla Svensmark bogudgivelse som fandt sted på sygeplejemuseet. Sygeplejemuseet har gennemført et stort projekt for at samle erindringer fra sygeplejersker, der arbejdede som færdiguddannede eller elever under den tyske besættelse 1940-45. Det er der kommet et væld af historier ud af. Nogen af historierne kan nu opleves på en særudstilling, "Vi manglede ALT", og bogen, "Vi talte ikke om det, men vi vidste det. Sygeplejersker og sygepleje under besættelsen 1940-45".

Vi ser frem til at kunne byde Jer hjertelig velkommen igen.
Med venlig hilsen og på gensyn Majbritt Larsen, reception souschef.

Anmeldt for 17. april 2018

Smukt sted, men såkaldte Fitnessrum under al kritik - bare et sæt med håndvægte ville gøre underværker- Min vin til middagen måtte sendes retur - 1/2 fl til 348,00 - vinen blev fra starten behandlet forkert og var udrikkelig - service og imødekommenhed til morgenmad var manglende- fik ellers besked på at ens værelses nummer stod på bordet - dårlig stil man ikke har en til at tage imod en ved indgangen eller bare ne som kommer hen til ens bord man var virkelig overladt til sig selv- buffeten ringe med mange madrester under de varme fade - ville være dejligt om man havde en til at checke maden så riemelig ud

Overnattede: marts 2018, rejste med familie
Tak, Z3618OBinfo
Majbritt L, Reception souschef hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede 14. maj 2018

Kære Z3618OBinfo,

Tak for din konstruktive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Vi arbejder kontinuerligt på udvikling af vores service og derfor værdsætter vi din tilbagemelding vedr. morgenbuffeten, vinen samt vores motionsrum. Det er naturligvis beklageligt at I fik serveret en vin som viste sig at være dårlig, dette vil blive videreformidlet til den rette afdeling. Ligeledes vil jeres oplevelse i forbindelse med morgenbuffeten også blive videreformidlet til de rette afdelingsledere, da dette ikke er Hotel Koldingfjords standard.

Vores motionsrum består på nuværende tidspunkt af en motionscykel, et løbebånd, en ribstige, 2 vægtstænger, kettlebells fra 2 - 8 kg, hulahopring samt yoga måtter. Det er en rigtig god ide at supplere med håndvægte.

Jeg håber, at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det ville glæde mine kolleger og jeg at kunne byde jer velkommen igen.
Med venlig hilsen Majbritt Larsen, reception souschef