Anmeldt 21. marts 2018

Vi overnattede to nætter på Koldingfjord.Vi boede på et dejligt værelse med udsigt til fjorden.Morgenbuffeten var over al forventning - masser at vælge imellem for enhver smag.Vi spiste også en middag på Koldingfjord,som også var en dejlig oplevelse.Stort vinkort med masser af gode vine fra hele verden.

Tak, kpeschardt
Majbritt L, reception souschef hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede 3. april 2018

Kære kpeschardt,

Mange tak for din positive anmeldelse af Hotel Koldingfjord her på TripAdvisor.
Det er dejligt at høre, at I har nydt vores fantastiske udsigt over fjorden, og oplevet vores dygtige kokkes tryllerier i køkkenet.
Vi synes, at det er vigtigt med et bredt udvalg af gode vine så der er lidt for enhver smag, samt til forskellige prisklasser.
Jeg ved ikke om I allerede har været med til vores vinsmagning vi afholder om lørdagen i forbindelse med et af vores weekendophold?
Ellers kan det varmt anbefales. Ved vinsmagningen smager I på ca. 4-5 forskellige vine og en af vores dygtige og kompetente tjenere fortæller om de forskellige vine.
Jeg håber, at vi får mulighed for at byde jer velkommen igen ved en anden lejlighed.
Med venlig hilsen og på gensyn, Majbritt Larsen, reception souschef

Anmeldt 16. marts 2018

Hotellet ligger yderst smukt ned til fjorden. Lækre omgivelser og god stemning. Personalet ydede rigtig god service og var yderst venlige. morgenmads buffeten var særdeles god og lækker. Vi spiste i cafeen og god mad , dog en lille bemærkning vi spiste burger til kr. 188,00 stk. og den var noget kedelig til prisen, bollen var alt for tør.

Værelsestip: Hvis man skal sige noget kunne fjernsynet være lidt større 😉
1  Tak, rebiennielsen
Majbritt L, Reception souschef hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. marts 2018

Kære Rebiennielsen,

Tak for din konstruktive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Vi arbejder kontinuerligt på udvikling af vores service, og derfor værdsætter vi din tilbagemelding vedr.din oplevelse af den burger I fik serveret i café Louise. Dette har vi givet videre til vores køkkenchef der straks følger op på det, da det helt sikkert ikke er den standard vi ønsker.
Jeg håber, at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det vil glæde mig at byde velkommen.

Anmeldt 15. marts 2018

Smukt sted med en spændende historie, super service, fantastisk natur. Morgenbuffeten var rigtig dejlig, der manglede absolut intet. Gode muligheder for at dyrke motion og gå ture i de dejlige opgivelser.

Overnattede: februar 2018, rejste med venner
1  Tak, karenri2018

Kære karenri2018,

Vi takker dig mange gange for at dele denne flotte anmeldelse med os. Hvor er det dejligt at høre, I følte jer velkommen her på hotellet. Alle medarbejdere på hotellet går højt op I, at vores gæster skal føle sig hjemme, selvom de er ude, hvilket også lyder til at være tilfældet hos jer. Hvis I skulle få lyst til at besøge os igen, har I også mulighed for at låne cykler kvit og frit hos os. I skal blot henvende Jer i receptionen. Har I brug for lidt inspiration til gåture nær hotellet udlevere vi kort med forslag til smukke gangstier. Det er en fantastisk afslappende måde at nyde det gode vejr, og høre den blide fuglefløjt fra trækronerne.
Vi håber på at kunne byde jer hjerteligt velkommen endnu engang.

Anmeldt 15. marts 2018

fin betjening og yderst venligt smilende og hjælpsomt personale. Dejligt værelse, pragtfuld udsigt, stort udvalg til morgenmad, dog skuffende med hovedretten om aftenen men en rigtig fin lille lækker forret.

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, rindom2018

Kære Rindom2018,

Tak for din positive tilbagemelding på Jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kolleger og jeg, at I havde en god oplevelse hos os. Vi værdsætter at I giver konstruktiv feed back, da vi hele tiden tilstræber at blive bedre, og derfor håber jeg også at I fik nævnt Jeres skuffelse over hovedretten i restauranten så vores tjenere/kokke havde mulighed for at imødekomme Jeres forventning?
Jeg håber at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det ville glæde mig at kunne byde Jer velkommen igen.

Anmeldt 14. marts 2018

Utroligt smukt og roligt sted med super betjening og skøn mad med en formidabel udsigt fra restauranten og cafeen. Værelserne i Skovly er skønne, store og harmonisk møbleret . Flot udsigt ved 1. og 2. sals valg mod vest. En extra oplevelse er tunnel og terrænelevator dertil.

Værelsestip: Skovly værelse mod vest 2. sal
Tak, Birgitte N

Kære Birgitte N,

Vi takker dig for denne fine anmeldelse. Hotel Koldingfjord ligger 7-10 minutters kørsel til Kolding centrum, og alligevel formår hotellet at ligge i rolige naturskønne omgivelser. Tager man en gåtur på stierne omkring hotellet kan man nyde godt af lyden fra vandet samt fuglekvidren i trætoppene, specielt nu her hvor vi går foråret i møde. Dette er med til at give rig mulighed for at få et afslappende afbræk fra hverdagen. Vi er glade for, at I har haft et dejligt ophold og har følt jer velkommen.
Vi vil med glæde byde jer hjerteligt velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen Majbritt Larsen, souschef i receptionen