124 $
Gratis afbestilling indtil d. 26/07
70 $
68 $
  • Gratis parkering
Egtved Camping & Cottages(Egtved)(Meget for pengene!)
78 $
Anmeldt for 16. marts 2018

Hotellet ligger yderst smukt ned til fjorden. Lækre omgivelser og god stemning. Personalet ydede rigtig god service og var yderst venlige. morgenmads buffeten var særdeles god og lækker. Vi spiste i cafeen og god mad , dog en lille bemærkning vi spiste burger til kr. 188,00 stk. og den var noget kedelig til prisen, bollen var alt for tør.

Værelsestip: Hvis man skal sige noget kunne fjernsynet være lidt større 😉
Overnattede: februar 2018, rejste med familie
1  Tak, rebiennielsen
Majbritt L, Reception souschef hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede 27. marts 2018

Kære Rebiennielsen,

Tak for din konstruktive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Vi arbejder kontinuerligt på udvikling af vores service, og derfor værdsætter vi din tilbagemelding vedr.din oplevelse af den burger I fik serveret i café Louise. Dette har vi givet videre til vores køkkenchef der straks følger op på det, da det helt sikkert ikke er den standard vi ønsker.
Jeg håber, at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det vil glæde mig at byde velkommen.

Anmeldt for 15. marts 2018

Smukt sted med en spændende historie, super service, fantastisk natur. Morgenbuffeten var rigtig dejlig, der manglede absolut intet. Gode muligheder for at dyrke motion og gå ture i de dejlige opgivelser.

Overnattede: februar 2018, rejste med venner
1  Tak, karenri2018

Kære karenri2018,

Vi takker dig mange gange for at dele denne flotte anmeldelse med os. Hvor er det dejligt at høre, I følte jer velkommen her på hotellet. Alle medarbejdere på hotellet går højt op I, at vores gæster skal føle sig hjemme, selvom de er ude, hvilket også lyder til at være tilfældet hos jer. Hvis I skulle få lyst til at besøge os igen, har I også mulighed for at låne cykler kvit og frit hos os. I skal blot henvende Jer i receptionen. Har I brug for lidt inspiration til gåture nær hotellet udlevere vi kort med forslag til smukke gangstier. Det er en fantastisk afslappende måde at nyde det gode vejr, og høre den blide fuglefløjt fra trækronerne.
Vi håber på at kunne byde jer hjerteligt velkommen endnu engang.

Anmeldt for 15. marts 2018

fin betjening og yderst venligt smilende og hjælpsomt personale. Dejligt værelse, pragtfuld udsigt, stort udvalg til morgenmad, dog skuffende med hovedretten om aftenen men en rigtig fin lille lækker forret.

Overnattede: februar 2018, rejste som par
Tak, rindom2018

Kære Rindom2018,

Tak for din positive tilbagemelding på Jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kolleger og jeg, at I havde en god oplevelse hos os. Vi værdsætter at I giver konstruktiv feed back, da vi hele tiden tilstræber at blive bedre, og derfor håber jeg også at I fik nævnt Jeres skuffelse over hovedretten i restauranten så vores tjenere/kokke havde mulighed for at imødekomme Jeres forventning?
Jeg håber at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det ville glæde mig at kunne byde Jer velkommen igen.

Anmeldt for 14. marts 2018

Utroligt smukt og roligt sted med super betjening og skøn mad med en formidabel udsigt fra restauranten og cafeen. Værelserne i Skovly er skønne, store og harmonisk møbleret . Flot udsigt ved 1. og 2. sals valg mod vest. En extra oplevelse er tunnel og terrænelevator dertil.

Værelsestip: Skovly værelse mod vest 2. sal
Overnattede: februar 2018, rejste med familie
Tak, Birgitte N

Kære Birgitte N,

Vi takker dig for denne fine anmeldelse. Hotel Koldingfjord ligger 7-10 minutters kørsel til Kolding centrum, og alligevel formår hotellet at ligge i rolige naturskønne omgivelser. Tager man en gåtur på stierne omkring hotellet kan man nyde godt af lyden fra vandet samt fuglekvidren i trætoppene, specielt nu her hvor vi går foråret i møde. Dette er med til at give rig mulighed for at få et afslappende afbræk fra hverdagen. Vi er glade for, at I har haft et dejligt ophold og har følt jer velkommen.
Vi vil med glæde byde jer hjerteligt velkommen en anden gang.
Med venlig hilsen Majbritt Larsen, souschef i receptionen

Anmeldt for 14. marts 2018

Er kommet på hotellet gennem flere år, både som privat gæst og kom konsulent med kursushold. Og begge roller udfylder hotellet på topniveau. Største aktiv er de fysiske rammer, der er overdådige både ude og inde, storslået natur og arkitektur samt en indretning med klassisk design - med et glimt i øjet. Besøg fx dametoilettet på konferencegangen og hils på den lokale tæppetisser :-) Men disse rammer understøttes af enestående service fra et smilende personale - stærkest i reception og konferenceområdet. Restauranten rammer ikke altid skiven. I restaurant er service og nærvær meget skiftende - klart bedst ved morgenmad og frokost. Nogle gange flot appetitvækkende præsentation af aftenmenu, andre gange "kastes" tallerkerner med dejlig mad rundt i hast uden et ord i medgift.
Som konsulent er de yderst betænksomme, forstår hvad man har behov for - og navnlig IKKE behov for - af info ved opstart og dagsgennemgang, og man får altid en sød hilsen ved højtiderne.
Pausebuffet i konferenceområdet er god, varieret og med sunde valgmuligheder. Fin afrunding med snack, kaffe/te og vand som take away ved afrejse.

• Overnattede: marts 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Lenskjold

Kære Lenskjold,

Mange tak for din positive feed back både som privat gæst og som konference gæst, det betyder meget for os, og vi sætter stor pris på at du har givet dig tid til at sætte ord på dine oplevelser hos os. Samtidig er vi glade for, at du har et godt helhedsindtryk. Både personale samt gæster skal have det godt, og derfor er det dejligt at høre, at målsætningen om en god atmosfære også har et positiv effekt på vores gæster. Vi er rigtige glade for, at du har oplevet vores vedkommende personlige service, hvor vi tilstræber altid at møde vores gæster i øjenhøjde og finde frem til den enkelte gæsts behov.

Vi er meget privilegeret at have så fantastiske rammer, natur, arkitektur samt moderne design. F.eks. vidste du at vores imponerende bygninger blev oprindeligt opført som Danmarks første julemærkesanatorium i perioden 1907-1911? Du har garanteret også besøgt vores underjordiske tunnel hvor man kan dykke endnu mere ned i historien. Ellers er det helt sikker et besøg værd ved lejlighed. Det er dejligt at du ønsker at vende tilbage til os gang på gang, og du er altid hjertelig velkommen på Hotel Koldingfjord.

Med venlig hilsen Majbritt