170 $
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 4. juli 2016

Hotel Koldingfjord er et perfekt hotel, især til en miniferie. Skøn beliggenhed og et imødekommende, venligt personale. Hotellet ligger med en dejlig udsigt over Kolding Fjord og er perfekt til gåture i grønne områder. Cykler er til rådighed, hvis man har lyst til en cykeltur.

1  Tak, 550dortef
MariaHaa154, Gæsteansvarlig hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2016

Kære 550dortef
Tak fordi du tog dig tid til at skrive en anmeldelse af jeres ophold. Det glæder os meget, at I nød jeres ophold og kan se muligheder i en miniferie på hotellet. Vi lægger stor vægt på, at vi på hotellet omfavner alle aldre, så alle vores gæster får mest mulig ud af deres ophold.
Vi sætter stor pris på din tilbagemelding og håber på at kunne byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 1. juli 2016

Mega lækker weekend med venligt personale. Dejlig morgenmad og dejlige rene værelser. Har været der to gange og kommer gerne igen. skoven og fjorden er bare så smuk og så er der kun ti min til centrum og lækkert storcenter Alt i alt et dejlig ophold på Hos jer

Værelsestip: Juniorsuite med fjord udsigt
Tak, Ditte M
MariaHaa154, Gæsteansvarlig hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. juli 2016

Kære Ditte M,
Vi takker dig fordi du gav dig tid til at skrive denne fine anmeldelse af Hotel Koldingfjord.
Det gode ved placeringen af hotellet er, at det ligger omringet af naturskønne omgivelser, hvor der er rig mulighed for afslapning og gåture i skovområdet.
Samtidig ligger det ikke langt fra centrum samt Kolding Storcenter, som med sine over 120 butikker og restauranter er Jyllands største indkøbscenter. Vi er glade for at I er blevet taget godt imod og at I har nydt jeres ophold.
Vi håber på, at kunne få lov til at byde jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 30. juni 2016

Min kone og jeg holde vores bryllup på koldingfjord. Det var et upåklageligt bryllups arrangement. Super lækker mad, dejlige omgivelser og nogle super søde og hjælpsomme personale på dagen.
Jeg vil super meget gerne sige at man kan rolig holde en fest hos jer.
Jeg vil gerne sige at jeres tjener minik og Sara, skal have stor ros, få en super professionel omsorg af os. Tusind tak for det

Det eneste øf, jeg vil smide og det er derfor i ikke kan få fem stjerner.
Det var at man ikke fik a vide, hvis den person man havde arrangeret noget med ikke var der mere eller havde ferie.
Det var lidt ærgerligt. Men det gik for denne gang.

Tak, Mathis B
MariaHaa154, Gæsteansvarlig hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2016

Kære Mathis B,
Vi takker dig og din kone for jeres fine anmeldelse angående jeres bryllupsarrangement på Hotel Koldingfjord. Vi nød at have muligheden for at danne rammerne om jeres store dag. Al personale på hotellet gør stor ære i at give vores bryllupsgæster den bedst mulige oplevelse og et arrangement, som er lige som ønsket. På den måde skal I, som vores gæst, udelukkende tænke på én ting – at sidde tilbagelænet nyde dagen med jeres gæster. Dog takker vi jer for jeres kommentar angående at være uvidende omkring, at jeres oprindelige værtinde ikke var til stede længere, hvilket vi ærgrer os over var tilfældet for lige netop jer. Dette vil selvfølgelig blive sendt videre, så vi har øje for netop dette en anden gang.
Vi håber på, at kunne byde jer hjerteligt velkommen igen en dag.

Anmeldt d. 30. juni 2016

Et 60-års studenterjubilæum. Vi havde forhandlet frokostmenu med køkkenchefen i god tid i forvejen efter devicen, "lidt, men godt". -- og det var det! Personalet var yderst fleksibelt m.h.t. tider, placering af bord, servering osv.
Venlig reception -- men kontroller lige regningen! (I vort tilfælde havde de glemt at tage betaling for kaffen)

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Jørn B

Kære Jørn B,
Vi takker dig for denne fine anmeldelse. Jeg håber I havde jer et dejligt frokostarrangement. Hvor er det dejligt at høre, at I fik oplevet, hvor fleksible de er i hhv. restauranten samt køkkenet med forskellige ønsker, ændringer og forslag. Alle medarbejdere på hotellet ligger stor ære I at få vores gæster til at gå herfra med en god oplevelse, og derfor er det også dejligt med tilbagemelding på, at der blev glemt betaling for jeres kaffe. Dette er noget jeg vil sende videre til receptionen og resten af huset, så vi undgår følgende fremover.
Tak for din ærlighed, og at vi måtte få lov til at byde jer alle velkommen.
Det håber vi på at få muligheden for en anden gang.

Anmeldt d. 30. juni 2016

Et dejligt hotel i smukke omgivelser med et meget serviceminded personale - både i receptionen og restauranten. Værelserne har alt det, man har brug for - også rigtigt gode senge. Der er dejligt stille om natten.

Tak, susannej815
MariaHaa154, Gæsteansvarlig hos Hotel Koldingfjord, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juli 2016

Kære Susannej815.
Vi takker dig for denne fine anmeldelse.
Hotel Koldingfjord ligger blot 7-10 minutters kørsel til Kolding centrum, og alligevel ligger hotellet i rolige naturskønne omgivelser. Tager man en gåtur på stierne omkring hotellet kan man nyde godt af lyden fra vandet samt fuglekvidren i trætoppene.
Vi er glade for, at I har haft et afslappende afbræk fra hverdagen og har følt jer velkommen.
Vi vil med glæde byde jer hjerteligt velkommen en anden gang.