Anmeldt d. 13. september 2020

Overnatning før videre kørsel til Vadehavet.
Skulle bruges som afslapning før vi kørte videre til Vadehavet, og vi må sige, at det blev en rigtig god oplevelse. Super service ved ankomst og afrejse. Venlig og rar stemning. Personalet var imødekommende og hjælpsomme.
Hele hotellet og værelse var velholdt og rent.
Dejlig morgenbuffet.
Alt i alt et super ophold.
Håndsprit findes overalt på hotellet og i restauranten på hvert bord.

Dato for ophold: september 2020
Tak, Jens J
Gunn Petersen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Kære Jens,

Jeg vil gerne sige mange tak for din fine anmeldelse og de rosende ord, det sætter vi stor pris på.
Jeg håber meget at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

3 overnatninger med morgenmad på hotel Comwell Kolding og sidste aften spiste vi i hotellets restaurant, dagens svømmer smagte helt fantastisk, alle ansatte var smilende og glade.
Helt igennem et rigtig godt ophold som vi helt sikkert vil gentage.
Vh John

Dato for ophold: september 2020
Tak, J-156V6

Kære Gæst,

Mange tak for de virkelig søde og rosende ord om vores hotel, maden og vores personale - det sætter vi rigtig stor pris på.

Det glæder mig at du har haft et godt ophold hos os, og jeg håber at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Jeg ønsker en dejlig dag herfra.

Anmeldt d. 25. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt en overnatning og glædet os til at spise i restauranten, men den var lukket p.g.a anden fest. Måtte nøjes med mad fra Føtex, da det var umuligt at bestille bord andre steder i byen en lørdag aften. Pænt og rent værelse, men larm fra andre gæster hele natten. Der kommer vi ikke mere.

Tak, 416bentg

Kære Gæst,

Mange tak for at tage tid til at sætte nogle ord på Jeres oplevelser her på Comwell Kolding - det sætter vi virkelig stor pris på.

Jeg er virkelig ked af at I har haft en oplevelse der gør at I ikke har lyst til at komme tilbage her på hotellet. Det er beklageligt at I ikke kunne spise her på hotellet på grund af et andet selvskab, det er en beslutning der var taget for at have mulighed for at kunne give den bedste service som muligt.

Jeg håber meget at I vil give Comwell Kolding en chance mere og lad os vise Jer fra vores bedste side.

I er altid velkommen til at kontakte os pr. mail eller telefon for en ydereligere dialog.

Rigtig god aften herfra.

Anmeldt d. 21. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde to overnatninger på Comwell Kolding, hvor vi havde et dobbeltværelse med king size seng.
Værelset var udstyret med to stole, hvilket vi satte pris på. Badeværelset en smule trangt men rent og pænt.
Kolding centrum 10-15 minutters gang af sti gennem skovklædt terræn.
Vores to retters middag bestod af en dejlig dampet torsk til forret og oksetyksteg til hovedret. Begge retter smagte fint, men intet ud over det sædvanlige bortset fra at begge var anrettet med rigeligt meget grønt, der måske skjulte hovedingredienserne en kende for meget.
Venlig og høflig betjening.

Tak, 414janb

Kære Gæst,

Jeg vil gerne sige mange tak for at tage tid til at sætte lidt ord på Jeres ophold her på Comwell Kolding.

Det glæder mig at I har haft et godt ophold hos os, og jeg håber at vi må byde velkommen igen en anden god gang.

Jeg ønsker en rigtig dejlig aften herfra.

Anmeldt d. 14. august 2020

hotellet er helt ok pænt rent
ingen klager på værelset
ligger i gå afstand til byen
ok mht. sikkerhed i disse smitte tider,men jeg undre mig over det personal der fjerner snavset service ikke bruger handsker

Tak, bka564

Kære Gæst,

1000 tak for din flotte anmeldelse, og tak for at du har sat nogle ord på dine oplevelser hos os.

Du skal vide at vi sætter stor pris på din feedback og tager den med videre i vores store arbejde mod at blive endnu bedre.

Jeg ønsker en rigtig dejlig dag herfra.