Anmeldt d. 14. august 2020

hotellet er helt ok pænt rent
ingen klager på værelset
ligger i gå afstand til byen
ok mht. sikkerhed i disse smitte tider,men jeg undre mig over det personal der fjerner snavset service ikke bruger handsker

Dato for ophold: august 2020
Tak, bka564
Gunn Petersen, Gæsteservice/reception hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 dage siden

Kære Gæst,

1000 tak for din flotte anmeldelse, og tak for at du har sat nogle ord på dine oplevelser hos os.

Du skal vide at vi sætter stor pris på din feedback og tager den med videre i vores store arbejde mod at blive endnu bedre.
Det glæder mig at du har haft et godt ophold hos os, og jeg håber at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Anmeldt d. 24. juli 2020 fra mobile enheder

Vi vidste ikke rigtig hvad et konferencehotel kunne op imod en familieferie - Den del kunne Comwell Kolding sagtens håndterer - top imødekommende - godt tænkt med børnepenge så børnene kunne købe gaver - legerum og meget andet - lækre værelser og fin pool ( måske list slidt men børnene elskede det også elsker vi det tillige :)rigtig fin restaurant med god morgenmad og den aften vi spiste der, var det lækker anrettet buffet - Kolding som by er fed og vi kommer tilbage ril hotel og by

Tak, Michael K

Kære Michael,

Mange tak for de rosende ord om vores hotel og vores personale. Jeg er glad for at I og Jeres børn synes om vores hotel og vores aktiviteter og gaver til børn der besøger Comwell Kolding i skolernes ferie får.

Vi håber meget at kunne byde Jer velkommen igen en dag i fremtiden.

God aften herfra.

Best regards

Anmeldt d. 20. juli 2020 fra mobile enheder

Gode værelser, fin buffet og god morgenmad, men baren, med Sofie bag disken det er et besøg værd. Hun laver gerne drinks der ikke står på kortet og udvikler også, så udfordre hende. Vi fik Screaming Orgasm og Porn Stars

Tak, DorteNielsen0705

Kære Dorte,

Og tak for de rosende ord om vores tjener Sofie - det giver jeg videre til hende.

Anmeldt d. 16. juli 2020

Vi havde fundet et godt tilbud på miniferie, 2 nætter med 2x3 retter. Da vi ankom fik vi at vide at det var ændret til buffet. Maden var ok, men heller ikke mere.
Vi havde håbet på lidt romantisk luksus, men der er ikke meget luksus i en madkø.

Personalet var søde nok, men de havde alt for travlt. Vi måtte vente længe på at få en plads, drikkevarer og på at skrive under på regning. Der var helt klart sparet på personalet, det var nok også derfor at vores bestilling var ændret til buffet.

Tak, 776sofies

Kære Gæst,

Mange tak for din anmeldelse og for at tage tid til at sætte nogle ord på opholdet her på Comwell Kolding.

Jeg er naturligvis ked af at middagen ikke levede på til dine forventninger.

Vores ophold med middag inkluderet hedder altid 2/3 retter eller buffet - det er både noteret på vores hjemmeside og på alle bekræftelser der bliver sendt ud. Størstedelen af tiden er det serveret retter, men denne sommerperiode havde vi buffet i ca. halvanden måned.
Jeg håber I nød maden og at den smagte godt selvom det var buffet.

Jeg er beklager at I måtte vente så længe på de pågældende ting, det er ikke vores sædvanlige standard og du skal vide at vi sætter stor pris på din feedback og tager den med videre i vores store arbejde mod at blive endnu bedre.

Håber at må byde velkommen igen en dag i fremtiden.

Rigtig god aften herfra.

Anmeldt d. 9. juli 2020

Har desværre haft en dårlig oplevelse på hotellet, da deres pude var alt for høj og da jeg gik hen til receptionen for at bytte til en der var lavere, så havde 14 andre gæster haft samme problem og derfor var der ikke flere puder tilbage. Jeg sov desværre rigtig dårligt den nat, men ville godt kunne anbefale hotellet hvis de fik nogle bedre puder. Dernæst skal det siges at hotellet reklamere med at de har mange puder man kan bruge, også viser det sig at de kun har 14 til overs når man endelig skal bruge en god.

Tak, 955kasperv
Gunn Petersen, Guest Services / Front Office hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede for 1 uge siden

Kære Kasper,

Jeg er naturligvis rigtig ked af at du ikke fik en god nattesøvn på grund af en for høj pude. Det er helt rigtigt at vi har et pudeprogram hvor vi låner puder til Jer gæster og der også er mulighed for at købe dem, hvis de lige falder i end smag. Der var en periode mens du var her hvor det var rigtig populært og mange puder blev lånt ud. Men vi har købt flere puder ind og håber alle kan få den pude de ønsker.