Anmeldt d. 26. november 2019

Vi boede to døgn på hotellet og valgte at spide begge dage i deres restaurant. første dag var en del af pakken med overnatning og 2 retters meny. Bagge retter var over forventning. Velsmagende og med meget mørt kalvekød. Den næste dag spiste vi moules frittes, som vi varmt kan anbefale. Det var velsmagende og der var rigeligt.

Værelsestip: Rolige omgivelser, så det er nok roligt alle steder
Dato for ophold: november 2019
Tak, PGrau
GunnPetersen, Receptionist hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. december 2019

Kære Gæster,

Tusind tak for jeres meget flotte anmeldelse, den er vi meget taknemlige for.
Jeg er så glad for at høre om den gode oplevelse i restauranten, og taknemlig for at I har valgt at dele det med os.
Jeg håber at vi må byde jer velkommen snart igen, og ønsker jer en god Jul

Anmeldt d. 17. november 2019 fra mobile enheder

Faciliteter i top men meget halter.
Ingen toiletartikler på værelset og beder man receptionen om fx en simpel skopudsesvamp skal den betales kontant. Sengetøj i billig polyesterkvalitet, som er tungt og svedigt. I morgenmadsrestauranten fjernes igangværende kuverter mens man kortvarigt henter kaffe - akkurat som hvis man var i Thailand ! Og skraldet fra gæster, der har forladt bordet, bliver vel at mærke stående - begge dage trods indsigelse!?!? Det er dårlig service over for ikke mindst en gangbesværet gæst som igen skal til buffeten og det er ikke særligt resurse eller miljøbesparende. I baren kan man kun få øl, husets vin, og sprut/booze i Johnnie Walker klassen. Bartenderne kunne derudover kun ‘stave til’ Gin og Tonic. Anstændig maltwhisky, Dry Martini og Bloody Mary mfl. - You name it - var sort tale for betjeningen ?!?!

Dato for ophold: november 2019
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, FrankieAdk
GunnPetersen, Gunn Petersen hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019

Kære Frankie,

Mange tak for din anmeldelse.
Det er så vigtigt for os at vide hvordan vores gæster har det, og hvad de oplever når de besøger os.
Jeg er naturligvis ked af at høre om de uheldige oplevelser du havde her hos os, bl.a. i morgenmadsrestauranten og i baren. Du skal vide at vi altid bestræber os på at give vores gæster de bedste oplevelser, og når vi begår fejl forsøger vi altid at rette op på dem, og jeg er ked af hvis du havde en anden opfattelse.

Jeg håber at vi må byde dig velkommen igen en anden gang, og ønsker dig en god aften.

Med venlig hilsen

Anmeldt d. 5. november 2019

Lækre nye værelse, venlig reception og barpersonale. Restaurant var kæmpe skuffelse. Vi fik anvist bord fredag kl. 20:00 buffetten var næsten tom og vi måtte flere gange spørge efter både kød og sauce - hvortil vi fik af vide der ikke var mere men kunne tilbyde os ketchup. Vi betalte 270,- hver for en buffet der næsten var tom og det der var, havde åbenlyst lagt der længe og ikke værd at spise. Vi var 6 mand afsted sammen og da vi i anmeldelsen til hotellet har klaget over den sølle buffet og ringe service i restauranten har det ene par af 3 fået et nyt ophold - det er sgu kikset.

Tak, Helle P
GunnPetersen, Receptionist hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. november 2019

Kære Helle,

Mange tak for din anmeldelse, den er værdifuld for os.
Vi må endnu engang beklage for det der skete den aften i besøgte os, vores kære kokke blev væltet, og der kom mange flere gæster end vi først havde ventet, hvilket resulterede i at køkkenet ikke kunne følge med. Vi er dog rigtig kede af at det gik ud over Jer, og vores øvrige gode gæster, og at I havde denne kedelige oplevelse.
Vi var i første omgang ikke opmærksomme på, ud fra jeres tilbagemeldinger at I var 3 par der rejste sammen, og reagerede og besvarede derfor ikke jeres henvendelse samtidigt. Jeg ved dog at vi efterfølgende har fundet en god løsning, og I er blevet kompenseret I form af en ny oplevelse, og den vil vi glæde os til at give jer.

Anmeldt d. 15. oktober 2019

Har lige haft 2 hyggelige dage på Comwell Kolding - familie på 3.
Er vild med stedet og området - Vi var her nu for 3 gang.
Altid super fin service i receptionen og med mulighed for lån af forskellige brætspil.
Fin og lækker morgenmad.
Dejlig, men lille pool, som denne gang lugtede meget af klor
Vi spiste en to retters middag den første aften - maden var god, men træls at sidde i et kæmpe stort lokale - Her gik lidt af hyggen af... Så tænker ikke vi kommer til at spise her igen.

Tak, MimiE168
GunnPetersen, Receptionist hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2019

Kære Mimi,

Mange tak for din fine anmeldelse, og 1000 tak for at du lod os vide hvordan du havde det under dit besøg hos os, det er vi meget taknemlige for, og vi bruger din feedback i vores store arbejde mod at blive endnu bedre.

Jeg håber, vi får mulighed for at byde dig velkommen igen og ønsker dig en dejlig dag.

Anmeldt d. 13. oktober 2019 fra mobile enheder

Nyrenoveret værelse, der stadig lugter fælt af maling. Så det var nødvendigt at sove med vinduerne åbne uanset om man havde lyst til det eller ej. Roligt på værelset så lydisoleringen virker.

Boede 2 nætter og vi spiste i restauranten første aften. Ikke noget spændende kort. Og en ventetid på at afgive bestilling og derefter på maden, der overskrider de flestes tålmodighed.

Medmindre man vil betale en formue for en oksesteak, er det svært at finde noget... Så valget blev en burger.
Den er svær at sige noget godt om.. gav mavebøvl i et par dage... Så vi spiste et andet sted næste aften.

De 3 stjerner er altså en helhedsvurdering, baseret på at værelset var godt og roligt, modtagelsen i receptionen behagelig og morgenbuffet god og rigelig.. endda med lun øllebrød med fløde.

En sjov lille oplevelse... Om aftenen var vi 6 personer, der ville have en drink i baren. Der stod 3 tjenere og talte sammen. Da de så vi var på vej mod baren, forsvandt de i hver sin retning bag baren og så stod vi der... Og ventede til en fjerde dukkede op og tog vores bestilling. I mellemtiden var der blevet en mindre kø, der undrede sig...

Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, brianj931

Kære Brian,

Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.
1000 tak for at du lod os vide hvordan du havde det under dit besøg hos os, og for at du har sat nogle ord på dine oplevelser, vi bruger din feedback i vores store arbejde mod at blive endnu bedre.

Ud fra din anmeldelse læser jeg at det har været lidt blandede oplevelser, og jeg er rigtig glad for at høre om den dejlige modtagelse i receptionen, og morgenmadsoplevelsen.

Jeg er ked af at høre at menukortet ikke faldt i jeres smag, og der var ventetid mm. Derudover er jeg også rigtig ked af at høre om oplevelsen i baren, øv, det er bestemt ikke hvad vi ønsker at byde vores gæster, og jeg kan forsikre dig om at vi følger op på det herfra.