eDreams
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt d. 29. juni 2016 fra mobile enheder

Pænt hotel med store og gode værelser og venlig betjening. Havde købt et ophold med middag og der var ikke noget at udsætte på det. Restauranten var hyggelig og maden god til prisen. Lækker morgenmad med friskbagt bagerbrød og ikke bake-off som man ellers får på mange hoteller.

2  Tak, 780camillal
Anne-Beth Madsb... R, Manager hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 30. juni 2016

Kære Camilla
Tusind tak for din fine tilbagemelding - det er så utrolig vigtigt for os, at vi får denne respons, også når der er noget vi kan blivebedre til. Så tak for din tid !
Jeg vil straks give videre til mine kolleger - de bliver så glade.
Og så vil jeg glæde mig til at byde jer velkommen en anden god gang !

Anmeldt d. 15. juni 2016

Jeg havde to overnatninger på Comwell Kolding. Jeg blevet taget godt imod i receptionen, der var gratis parkering, det var et fint værelse, som var indrettet i en pæn minimalistisk stil og det var 100 procent rent. Servicen var god, svømmeområdet var afslappende og morgenmaden rigtig god med et godt udvalg af lækre ting. Hotellet er nok primært til forretningsrejsende.

1  Tak, Signemei
Anne-Beth Madsb... R, Front Office Manager hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2016

Kære gæst,
Tusind tak for din fine tilbagemelding :) Det er super vigtig info for os - allermest glæder jeg mig over at du har mødt vores dejlige personale - vi har nemlig de bedste mennesker ansat.
Glæder mig til at kunne byde dig velkommen en anden god gang.
Salgsansvarlig

Anmeldt d. 14. juni 2016

Jeg var til konference på hotellet med overnatning. Maden og service er i top. Jeg har efter ophold på andre Comwell hoteller bemærket, at hotellerne sætter deres eget præg på maden - og ikke mindst morgenmaden. Jeg vurderer faktisk alle hoteller på deres morgenmad. For mig er det noget ganske særligt at spise morgenmad ude - og ren luksus. Så må der også være noget godt på bordet. På Comwell blev der budt på små omeletter, godt brød, gode oste, frisk frugt og hjemmelavet frugtkompot. Rigtig mange lækkerier - og der blev hele tiden fyldt op.

Værelsestip: Dejligt stille hotel - så alle værelser er vel o.k.?
1  Tak, Mette M

Kære gæst,
Tusind tak for din fine tilbagemelding :) Det er rigtig vigtig info for os - allermest glæder jeg mig over at du har mødt vores dejlige servicemindede personale - vi har nemlig de bedste her hos os. Glæder mig til at kunne byde dig velkommen en anden god gang.
Salgsansvarlig

Anmeldt d. 4. juni 2016

Der er en god og afslappet atmosfære på hotellet.
Værelserne er gode og rengøringen er helt i top.
Der er gode udstillinger på hotellet.
Personalet er imødekommende og kompetente.
Restauranten kan varmt anbefales.

Værelsestip: Juniorsuite og suite er et godt valg
Dato for ophold: juli 2015
1  Tak, CarstenJuncker
Anne-Beth Madsb... R, Front Office Manager hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. juni 2016

Kære Carsten
Tusind tak for din tilbagemelding - det er rigtig vigtig viden for os. dejligt I har været glade for at være her - særligt dejligt at I har mødt vores skønne personale - vi har nemlig de bedste :)
Glæder mig til at kunne byde jer velkommen en anden god gang.

Anmeldt d. 26. maj 2016

Et fint konferencehotel med udmærket niveau. Havde et fint værelse - rent og pænt. Hotellet er rigtig fint gearet til at håndtere mange mennesker. Fungerer fint mht. logistik - kaffe, frugt og serveringer uden for konferencesalen. Også middagen til mere en 500 var vellykket. Alle fik varm mad.
Ville nok ikke tage derhen på ferie eller med familien. Det er mere til møder og konferencer.

Dato for ophold: april 2016
1  Tak, Per K
Anne-Beth Madsb... R, Manager hos Comwell Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2016

Kære gæst,
Tusind tak for din tilbagemelding - det er rigtig vigtig viden for os - dejligt du har set og oplevet hvor gode vi er til konferencer og møder - det er nemlig det vi kan :)
Men når sommeren og andre ferieperioder står for døren, formår vi også at ændre huset til et langt mere ferieegnet sted - rammerne er de samme - men vores placering her midt i landet, gør er vi er et foretrukket udgangspunkt for rigtig mange feriegæster.
Uanset i hvilken anledning, håber jeg at kunne byde jer velkommen en anden god gang.