125 US$
124 US$
Gratis afbestilling indtil d. 28.05.22
Book nu, betal under opholdet
Agoda.com
110 US$
Hotels.com
Travelocity
Priceline134 US$
Anmeldt d. 29. november 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt ældre hotel. Værelset var fint, der var det man skulle bruge.
Morgenmaden var okay den første dag, men de to næste dage var der ikke mad da vi kom, dårlig nok et bord da de ikke havde ryddet af. To unge piger skyndte sig rundt for både at varme brød, rydde af, koge æg, fylde service op, finde pålæg osv. de kunne slet ikke følge med. Den ene dag ventede vi 40 min på brød.

Værelsestip: Hold din bil på den anden side af vejen ved det store kryds ved biblioteket/søen. Det koster ikke noget.
Dato for ophold: november 2021
Tak, L2060EFjulieh
Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Mine forventninger blev på ingen måde indfriet på Saxildhus, der desværre skriver sig ind i rækken af danske provinshoteller, der alt efter humør passende kunne gennemgå en grundig renovering eller jævnes helt med jorden. Værelset var småt, sengen meget lille og lydniveauet fra gården og gangen uacceptabelt højt selv ganske sent på aftenen. Stilen er en blanding af pladderromantik og nyt, som ikke lykkedes særligt godt. Badeværelset er af den slags, hvor store dele af gulvet oversvømmes under bad. Dertil kommer en udluftning, der ikke fungerer tilstrækkeligt. Morgenmaden var særdeles skuffende. Kedeligt trægt røræg, bake off-rundstykker og den tyndeste appelsinjuice jeg til dato har smagt. I landbrugslandet Danmark var det ikke muligt at få et glas mælk til morgenmaden. Eftermiddagskagen, som er gratis, er en omgang optøet fabrikskage. Alt i alt ikke imponerende. Men nærheden til banegården er virkelig praktisk :-)

Dato for ophold: august 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, mbfrb
Anmeldt d. 2. august 2021 fra mobile enheder

Hotellet var booket gennem Hotel.com hvor anmeldelser var totalt misvisende. Jeg har gennem tidens løb overnatte på et utal af hoteller i hele EU men det her slår alt. Som sådan er jeg fuldstændig ligeglad med om fjernsynet er for småt eller gammelt og om der er lidt slidt ( det bliver hoteller med tiden) vi tjekkede ind på et værelse hvor skraldespanden var halvt fyldt, sengen var redt men der var brune streger og pletter på lagenet. Sengetøjet var tydeligvis ikke skiftet. Vindueskarm var helt klistret. Toilet var ikke gjort rent og glassene havde tydelige mundmærker men var vendt med bunden op.
Da vi klagede i receptionen fik vi anvist et nyt værelse der var gjort rent men der stank af tis i det ene hjørne. SÅ TOG VI HJEM IGEN!

Værelsestip: Hold dig langt væk så længe hotellet hari denne standard.
Dato for ophold: august 2021
Tak, kennethp616
Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Vi var desværre virkelig, virkelig skuffede over vores ophold på Saxildhus. Personalet var venligt, morgenmaden ok men buffeten desværre halvtom da vi ankom på vores reservationstidspunkt. Der må være hunde på hotellet, det var vi ikke klar over, men det fandt vi ud af da vi ved 23-tiden gik til ro. Det var heller ikke nødvendigt med hotellets morgenvækningsservice, da vi blev vækket af en hund på et nærliggende værelse, der gøede mellem kl. 7 og 8.
Selve værelset var småt, hvilket er fint, men det var nusset på grænsen til det beskidte og ikke vedligeholdt. Jeg talte 7 huller i væggene på badeværelset alene, der var lappet sparsomt eller slet ikke, og skraldespanden var hevet halvt ud af væggen og hang kun i en skrue. Brusekabinen var fyldt med kalk, og rundt i krogene på badeværelset var der fyldt med skidt, det samme gjorde sig gældende under håndvasken - som om der havde været et læk i vasken, og man ikke havde bekymret sig om at fjerne resterne ordentligt.
Generelt ikke en standard, jeg har oplevet før på et dansk hotel, for heller at tale om andre trestjernede hoteller, jeg har boet på.

Værelsestip: Tre timers parkering foran (masser af motion når du skal stille p-skiven)
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lykkeline
Anmeldt d. 15. juni 2021

Hyggelig hotel midt i centrum. Dejligt rummeligt værelse. Der blev serveret lækker eftermiddags ( kl. 15 ) kage, kaffe/the, Slush Ice og popcorn :) Rigtig dejlig morgenmad som der var rigeligt af. Der er kaffeautomat med flere forskellige slags kaffe, cappuccino , cacao etc.som er til rådighed hele døgnet. Det er et ældre hotel så der er lydt. Sover du let så medbring ørepropper.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, JP B