Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com182 US$
Hotels.com182 US$
Priceline182 US$
Vio.com182 US$
Travelocity182 US$
ScandicHotels.com182 US$
Anmeldt d. 29. november 2022

Vi havde været til fødselsdag i Vestjylland og ønskede ikke at køre hjem samme dag. Det var behageligt at komme om aftenen, og køre igen næste morgen. Hotellet levede op til vores behov, men vi betalte også for det. Men det var godt til prisen, og lå godt for motorvejen.

Dato for ophold: november 2022
Tak, Bifremo
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. december 2022

Hej Bifremo,
Tusind tak for din feedback her på TripAdvisor, vi bruger dette her redskab aktivt i vores daglige arbejde.
Tak for at I valgte netop Scandic Kolding, som en del af jeres tur til Vestjylland.

Endnu engang tak for jeres besøg, vi ses frem til at kunne byde jer velkommen tilbage.

Glædelig jul

Anmeldt d. 27. november 2022

Dato for ophold: november 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Scandic Hotels
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en rejsende og ikke af Tripadvisor LLC eller dennes partnere. Vi udfører kontrol på anmeldelser.

Svaret er repræsentanten for ledelsens subjektive holdning og ikke holdningen hos TripAdvisor LLC eller dennes partnere.
Anmeldt d. 27. oktober 2022

Bookede mit ophold hos Scandic Kolding via booking.com. Ankommer til hotellet som spørger mig om jeg forsat ønsker at benytte mit kort som jeg har angivet ved min reservation, hvilket jeg bekræftede. 10 dage senere mens jeg nydder min kaffe, sidder jeg til alt held og tjekker min junkmaill, hvori der en mail fra Scandic Kolding. De mangler åbenbart mit CVC nummer, og da jeg ikke har svaret på deres første mai (som også er havnet i min junkmail) føler de sig nødsaget til at politianmelde mig hvis jeg ikke straks oplyser dem herom. De har ikke forsøgt at henvende sig via telefon eller andre medier, KUN MAIL. En meget ubehagelig oplevelse og praksis.

Vær opmærksom på at resturanten kræver ekstra kr. 75 for kylling i din "klassiske cæsar salat" til kr. 119. Åbenbart er en klassisk Cæsar salat i kolding uden kyling men derimod "Romainesalat med brødcroutoner og frisrevet havgus"

De er selv glade for morgenbuffen, men den er middelmådig.

Deres værelser er tilgengæld gode med gode senge og indretning.

Kan du leve med ovenstående, så book hos Scandic Hotels Kolding, men husk at du som kunde hos Scandic Hotels er forpligtet til at tjekke din mail (inkl. junkmail) for at undgå trussel om politianmeldelse.

Dato for ophold: oktober 2022
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
1  Tak, kroger962498
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 28. oktober 2022

Hej Kristian,

Mange tak for din mail og tak for at du har reageret på vores henvendelse.

Det er ikke Scandic standard at vi truer med politianmeldelse ved manglende CVC nummer. Jeg har talt med teamet og understreget at dette ikke er sådan vi gør forretning i Scandic.

Jeg beklager dybt at du har været udsat for en dårlig håndtering i denne sag.

Jeg ønsker dig en god weekend.

Anmeldt d. 20. oktober 2022

Hotellet gør, hvad det skal og ligger ideelt i forhold til at komme af og på motorvejen. Et ganske fornuftigt konferencehotel, men det er især morgenmadsbuffeten, der udmærker sig ved at have et fantastisk udvalg, der burde tilfredsstille ethvert temperament og præference.

Dato for ophold: oktober 2022
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med ScandicHotels.com
Tak, mathias311
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2022

Hej Mathias

Tusind tak for dine meget flotte kommentarer som vi er virkelig glade for.
Jeg vil gerne have lov til at give din feedback videre til personalet og vil også sige dig tak for at have valgt Scandic Kolding.
Jeg håber vi kan byde dig velkommen en anden gang.

Michael

Anmeldt d. 12. september 2022

Gode service , dejlige ren og pæn værelser.
Værelse indholde og muligheder er bare alt hva du har bruge for . Jeg kan kun sige det er den perfekte hotel scandic Kolding. Det er alt pengene værd ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Dato for ophold: september 2022
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, Valse3232
Maria Forsberg, Guest Services / Front Office hos Scandic Kolding, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. september 2022

Hej Valse3232

Først og fremmest 1000 tak for de rosende ord til vores hotel. Det varmede mit gamle hotel hjerte.
Det er pga. gæster som dig, at vi elsker branchen.

Tak for dit besøg, og at du har taget dig tid, til at skrive feedback her på TripAdvisor.